Gå til innhold

Jeg har FØDT!! :) :) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Henrik Alexander kom til verden søndag 8.juli! :) :) Han kom altfor fort og det tok kun tre timer fra dte virkelig satte igang til han var ute! :) han var 3590 g, 51 cm lang og 36 cm rundt hodet! :)

Nå er vi endelig hjemme fra sykehuset og gleder oss til å komme i orden! :)

 

Hele historien kommer siden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så mye;)

på tide å skifte nick nå;) hehe.

kos dere mye i tiden fram over.

*misunnleg*

Skrevet

Gratulerer så mye Silje:o)

Men herregud, så fort det gikk da. Skal du ha flere, må du nok campe på parkeringsplassen utenfor sykehuset, he he.

 

Det var treff på tirsdag og jeg fikk se bilde av vidunderet på mobilen til Lena, helt nydelig var han:o) Du har god grunn til å være stolt.

 

Så glad på deres vegne, håper å få sett han i "real life" en gang.

 

Kos dere masse fremover!

 

Klem fra Renate

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Gleder meg til å få høre om hvordan det var..!

 

(... vi var forresten på omvisning på fødeavdelingen på tirsdag, så jeg lurte litt på om jeg kanskje så dere der da - men det var jo helt håpløst å si da, var jo tross alt endel par og små nydelige babyer der)

Skrevet

Gratulerer så mye... Jeg fødte på elverum den 10 og reiste hjem i går... Kansje jeg så deg??`

Skrevet

Gratulerer med gutten din Silje =)

Skrevet

Gratulerer så masse meg lillegutt!! Kos dere masse:)

Skrevet

åååå så heldig!!!

 

jeg har enda 18 dager igjen. men føler meg OVERmoden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...