Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Lille Henrik Alexander kom til verden søndag 8.juli! :) Han kom altfor fort og det tok kun tre timer fra dte virkelig satte igang til han var ute! han var 3590 g, 51 cm lang og 36 cm rundt hodet! Nå er vi endelig hjemme fra sykehuset og gleder oss til å komme i orden! Hele historien kommer siden!
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 gratulere så mye;) på tide å skifte nick nå hehe. kos dere mye i tiden fram over. *misunnleg*
o7baby Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye Silje:o) Men herregud, så fort det gikk da. Skal du ha flere, må du nok campe på parkeringsplassen utenfor sykehuset, he he. Det var treff på tirsdag og jeg fikk se bilde av vidunderet på mobilen til Lena, helt nydelig var han:o) Du har god grunn til å være stolt. Så glad på deres vegne, håper å få sett han i "real life" en gang. Kos dere masse fremover! Klem fra Renate
...Misa Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye!!! Gleder meg til å få høre om hvordan det var..! (... vi var forresten på omvisning på fødeavdelingen på tirsdag, så jeg lurte litt på om jeg kanskje så dere der da - men det var jo helt håpløst å si da, var jo tross alt endel par og små nydelige babyer der)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye... Jeg fødte på elverum den 10 og reiste hjem i går... Kansje jeg så deg??`
Kosel Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så masse meg lillegutt!! Kos dere masse:)
nr 2 i oktober? Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 åååå så heldig!!! jeg har enda 18 dager igjen. men føler meg OVERmoden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå