Gå til innhold

3D ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Oslo i august å har så lyst på 3D ultralyd på majorstuaklinikken. Er det noen som vet hvor mye det koster og om det er bra?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der og betalte 1500 kr. var ganske fornøyd bortsett fra att han legen prata veldig dårlig norsk så det var vanskelig å forstå han.. peter et eller annet het han tror jeg. bilder ligger under nicket mitt. er 25+3 på dem. dårlig kvalitet siden jeg har tatt bilder av bildene.. he he

Skrevet

Hei , hadde jeg vært deg hadde jeg heller tatt turen til Moss og gått på 3D der. heter Knøttet Ultralyd. Vi var der i uke 28 og bildene ble kjempebra! Kosta 1000 kr og fikk med cd med nesten 50 bilder og 4 bilder på ark. Dessuten er hun kjempeflink hun jm som driver dette.

Er jo bare 40 min fra Oslo :)

Skrevet

jeg var der for to dager siden(28+1) han vi var hos kunne ikke norsk og jeg er veldig fornøyd bortsett fra at vi fikk ikke sett så mye pga at han snudde seg inn mot ryggen og hadde fingra i ansiktet hele tiden..men vi fikk noen bilder da:)ligger inne på profilen min...vi bnetalte 1200 fikk cd med alle bildene og et a4 ark med de fineste bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...