Gå til innhold

Hva finner dere på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 1-3 månedingene deres når det ikke er spising eller soving?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og "prater". Baby studerer ansiktet mitt, smiler og pludrer. Og går turer!

Skrevet

Prater, danser og ser på ting i leiligheten.. Koser seg med babygym.. *Hun er 2mnd

Skrevet

Jeg synger en del for henne, prater og hun koser seg i babygymen. Men hun er nok litt utålmodig, blir ganske fort grinete. Føler jeg må finne på noe nytt hele tiden.. Flere som har det sånn?

Skrevet

Mi har nettopp begynt å like å ligge i babygymmen. Nå ligger hun en tid på magen, så snur jeg henne på rygg når hun blir lei. Noen dagen kan hun ligge lenge - opptil 15 min, andre dager bare et par min. Hun liker godt å sitte i vippestolen, men føler liksom at jeg ikke stimulerer henne så mye ved å bare legge henne fra meg...Men kan jo ikke bære henne hele tiden heller..

Hun liker ellers veldig godt å se på en cd`reol vi har, kan ligge lenge på knærne mine å se på den. Badet er òg en suksess, vi bruker ofte mye tid der...Hun venter tålmodig når jeg dusjer - liker vel lyden¨.. Men er ikke så lett å leke med de enda, føler jeg går litt i ring hjemme...

Skrevet

prater og koser.. ellers er han glad i tv, eller bare ligge på teppet på gulvet å se seg rundt,,, gjerne på magen, da kommer han seg lfremover og.. han er 2,5 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...