flashdancepants Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 med 1-3 månedingene deres når det ikke er spising eller soving?
Ebbalille Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Sitter og "prater". Baby studerer ansiktet mitt, smiler og pludrer. Og går turer!
Helene <3 Sarah Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Prater, danser og ser på ting i leiligheten.. Koser seg med babygym.. *Hun er 2mnd
flashdancepants Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg synger en del for henne, prater og hun koser seg i babygymen. Men hun er nok litt utålmodig, blir ganske fort grinete. Føler jeg må finne på noe nytt hele tiden.. Flere som har det sånn?
kom-som-bestilt Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Mi har nettopp begynt å like å ligge i babygymmen. Nå ligger hun en tid på magen, så snur jeg henne på rygg når hun blir lei. Noen dagen kan hun ligge lenge - opptil 15 min, andre dager bare et par min. Hun liker godt å sitte i vippestolen, men føler liksom at jeg ikke stimulerer henne så mye ved å bare legge henne fra meg...Men kan jo ikke bære henne hele tiden heller.. Hun liker ellers veldig godt å se på en cd`reol vi har, kan ligge lenge på knærne mine å se på den. Badet er òg en suksess, vi bruker ofte mye tid der...Hun venter tålmodig når jeg dusjer - liker vel lyden¨.. Men er ikke så lett å leke med de enda, føler jeg går litt i ring hjemme...
*ønsker nr 2* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 prater og koser.. ellers er han glad i tv, eller bare ligge på teppet på gulvet å se seg rundt,,, gjerne på magen, da kommer han seg lfremover og.. han er 2,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå