Gå til innhold

Hva finner dere på...


Anbefalte innlegg

Skrevet

med 1-3 månedingene deres når det ikke er spising eller soving?

.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hups, skulle være på småtroll-siden.. Ikke svar krangelete er dere snille.. ;)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Vi flyr og bader, og prøver å ha sånn smart-talk. At jeg sier noe og venter på respons - svarer og sånn at vi får en "dialog".. samt at vi koser masse :)

Skrevet

Kanskje lurt å henge noe over henne hun kan følge med på. Snart griper hun etter det. Ellers bør du benytte sjansen til å kose deg med henne på fanget. Det kommer snart en tid hun ikke har tid:)

Skrevet

borte - bø

3 mnd - "herje" i senga, løfte høyt opp, henge i bæresele.

 

Er ikke så stor forlangende de små =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...