kamilla``tulla mi Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er i uke 38,å i natt å i dag har jeg hatt skikkelige mens smerter liksom. Føden sa att det var modningsprosess. Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta til fødselen begynner når man har fått sånne smerter??
lemontree Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei, jeg har 13 dager igjen til termin, og hadde sånne menssmerter i går kveld, veldig... Ellers så presser og støter og stikker det litt nedover. Vel, jeg ser av hva andre her skriver, at man kan ha slike menssmerter, og maserier (mer konsentrerte tak som varer noen sekunder og kommer med ujevne mellomrom) gjerne i et par uker... Lykke til!
mednr5imagen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 når jeg var hos jordmor med nr to sa hun at modningsprosessen hadde begynt, men at det trengtes noen flere dgr å modne seg på...gutten vår kom 3 dgr etterpå....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 vil ikke ødelegge noe håp her men har hatt skikkelig mens smerter i magen og i beina ihvertfall i to uker.... så kan ta litt tid
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har kun 3 dager igjen og har hatt sånn smerter on and off i over to uker, så det kan nok ennå ta litt tid dersom du er i uke 38...bare å smøre seg med tålmodighet (: Lett.........!! Men i dag sa legen at babyen hadde festa seg, noe positivt, i allefall ((: Har ikke merket noe til slimproppen.
kamilla``tulla mi Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Hodet hadde festet seg for ca 2 uker siden her. Uff,gruer meg bare så vanvittig til fødselen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå