Gå til innhold

Et sant helvete å ha henne i vogna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vil ikke ligge der! Skal opp og titte...

Hun er bare 4 mnd, så vi bruker jo bagen enda, hun er jo for liten for sittedelen (selvom vi snart må bytte pga lengen, men hun må fortsatt ligge i den).

Hun bæljer og vræler med en gang jeg legger henne ned!

Alt er bra med en gang hun kommer opp og jeg har klart å pådra med senebetennelse i venstrearmen :-S

KOM DA, MEI TAI!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) har hatt det helt likt. Det var en sann glede å bytte del, hun var 5 mnd da. Koser seg nå.

Det hjalp litt å bygge henne opp til tider, og å passe på å trille når hun var klar for det.

Skrevet

Jeg skjønner jo at det er grusomt tregt å ligge nedi der og bare se himmel, men så trøtt som snuppa var i dag, trodde jeg ikke det skulle bli noe problem, hehe... Men neida, hun skulle ha med seg alt fordet!!

Skrevet

Det er nok bare en fase. Hadde det slik vi også.

La en pute under madrassen i vogna, slik at han fikk se litt mer.

Han "lå i oppoverbakke" liksom. Satt ikke.

Passet på å ikke tvinge han til å være i vogna hvis han ikke villle, for vil ikke at vogna skal være et negativt sted.

Lykke til:)

Skrevet

Ja, så det er greit å bygge de opp litt?

Det er jo ikke lange stunden (bare nok tid til at ho mor får handlet litt middag!!!)...

Skrevet

akkuart dte samme har jeg hvert igjennom. måtte bære henne på tur... rett før hun ble fire mnd forsvant bagen ut av vognen og vi tok sportsdelen i bruk( ingen vits å ha men bag ingen vil ligge i). det ble litt bedre, og fikk også klarsignal fra fyso til dette hvis vi bygget opp på sidene så hun ikke tippet( men hun var/er veldig sterk så om dete r derfor vet jeg ikke. var hvertfall greit).

det ble mye bedre med en gang. og da hun lærte å sitte helts elv satt hun rett opp og ned ivognen. noe hun gjør enda- bare at nå sitter hun så langt frem hun klarer å ake seg. :) så vi byttet ut kombi vognen med en sportsvogn.

små nysgjerrige jenter vi har da:) hihihi

Skrevet

evt kan du snu vogndelen og legge henne på magen i sportsvognen ( hvis hun liker det da), så har hun jo full oversikt fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...