Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 jeg er alene hjemme med sambos "dyr". å det stikker av hele tiden!! merk: dyret er en tarantelle!! vet ikke om det kan bite eller noe? er iallefall ikke giftig. det vet jeg. men har en gutt som fyller 6 mnd og er gravid igjen og vil ikke plutselig finne den ekle store edderkoppen i vogna til lillen, eller at den plutselig sitter på meg og tar seg et jafs!! Sambo er på jobbtur så er ikke mulig å ta kontakt med han pga møter hele dagen og middager på kveldene. men han har lovt å ringe meg ikveld å da skal han jammen få høre!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 HVORFOR er den ute av buret??? HVORFOR har den mulighet til og komme seg ut av buret???? Kjenner det kløøøøøøøøør her!!! Det er en grunn til at samo IKKE får lov til og ha sånt igjen (han hadde det før...)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Men er det ikke lokk på glassburdet da? Hadde ikke passet en slik en for 10 mill engang jeg:) Jammen er du tøff....hehe må du mate den med sånne levende insekter og sånn??? Grøss og gru:)
FrøkenSprøken Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Og jeg som ikke engang vil passe en hund! Svarte, du er tøff!!!! Men det må jo gå an å stenge den inne på ett eller annet vis? Men først må du kanskje finne den?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Den KAN bite, og er man allergisk mot vepsestikk, kan man få en sånn reaksjon av de bittene også. Jeg hadde aldri i verden tillatt et sånt dyr i mitt hus
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Er vel sånn (etter det sambo sier) at de spiser veldig sjeldent.. jeg hadde nekta plent og gi et sånt krapyl mat! ÆÆÆÆ, *kikker rundt på gulvet*
Gjest irismor Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Å fytti katta. Du er jammen tøff. Jeg flår dyr (etter jakt), ribber fugler (også etter jakt) knekker nakken på fisk og renser dem. Men ikke faan om jeg hadde bodd i samme hus som en tarantella. NO WAY. Hadde funnet frem et eller annet for å ta livet av kreket. Satt med bena pent på gulvet når jeg leste innlegget ditt, men nå sitter jeg på bena oppi sofaen.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Gjett om den plutselig hadde blitt "borte" dersom jeg hadde passet utysket! Oj, mista den i do! Så synd! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå