Tvillingmamma 03 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hei alle. Er en sliter på dette med babylagingen men til tross for å måtte bruke sprøyter hver syklus, så vil vi så gjerne ha en til. Har klart det en gang før. Så herved presenterer jeg meg,, og ønsker dere alle en strålende dag:)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei og velkommen! Leste profilen din, du har jaggu vært gjennom mye! Men jeg lurte litt på det med å fjerne livmoren under svangerskap..? Så heldig du var som fikk tvillinger da!
kattungen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Leste om deg og litt av en historie...Så bra du ble gravid og med tviliinger!! Sliter med mye endometriose og smerter selv og har fått samme anbefalinger som deg. Har en på 10mnd og er spent på hvor lang tid dette vil ta, og om jeg må opereres en gang til først. Dette blir spennende, kanskje vi sees litt her? Håper du blir fort gravid og slipper smerter.
Leo84 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hei hei. jeg er også tvillingmamma og jeg vil prøve igjen:P Tvillingene mine er også gutt og jente men et par år yngre en dine. Lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå