mednr5imagen Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Den nybakte moren fødte sitt barn nr 4, og skriver " Nr 4 var absolutt den verste fødselen, men man sier jo at fødslene blir bare verre og verre for hver gang"...Hjelp tenkte jeg da...venter vår nr 4 om et par uker.. Men jeg har aldri hørt at fødslene bare blir verre og verre? Har dere? Nå blei jeg skikkelig stressa her!
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 tror ikke du skal ta skrekken av denne historien. ingen fødlser er like. kansje fødseln din blir en drøm? en vet aldri.
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 man skal holde seg unna fødselshistorier.. INGEN er jo like jeg har ikke født før, og vet ikke hva jeg går til.. men er jo ingen som kan forklare åssen det blir for meg, det er det kun jeg som finner ut av , når den tid kommer, hehe
Maiamamma Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Neida! Jeg fødte nummer 4 for to uker siden, en lett og fin fødsel=) Tror heller d er sånn at d blir lettere for hver gang! (Men vondt gjør d uansett, da...) Lykke til!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Nei huff da.. Må ikke høre på alt da. Har hørt det motsatte jeg.
mednr5imagen Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 tjoh! ja, da satser vi på at det går bra! har gått så fint før atte men hadde liksom ikke hørt før at de bare blei verre og verre....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hei! venter nr fire i november. Mine fødsler er blitt fortere og fortere, siste varte bare 1,5 time.fra kynner til ho var ute. Eg føler dei blir lettere men når det går fortere blir dei mer intense for riene stiger så fort i styrke. Men fødslene blir LETTERE for hvergang. det skal vist være nr 3 som er luringen i følge jordmødrene og dei veit vel ka dei prater om?
prøvekluten+3små Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 iiik...jeg venter min tredje..siste varte i underkant av to timer..hva i alle..... kan jeg forvente denne gangen da mon tro..har dere merka forskjell på kjønn og fødsler dere som har begge deler? jeg har to gutter fra før,venter jente nå
Raych Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hørt omvendt jeg. At de blir lettere og lettere for hver gang. Når jeg tenker meg om har faktisk fødslene til svigerinnen min (hun har 4) blitt verre og verre... Hun er vel det eneste eksemplet jeg kjenner til som har blitt verre da, så de fleste synes nok de blir lettere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå