Gå til innhold

Dere kommune-ansatte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når får dere lønn? Altså dato?

Jeg har fått ny jobb i kommunen og skulle få betalt for 2 ukers opplæring, som jeg hadde i juni, den 12. juli. Men de er ikke kommet inn på konto.

Pleier kommunen å være sein med å utbetale lønn? Eller er det skjedd en feil her? Tenkte å gi dem tid til etter helgen, får ringe å høre på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg jobber i Staten og har lønnsdato den 12. Får alltid den 11. Fikk lønn i går

Skrevet

jeg har 12,fikk lønn idag.

Skrevet

jeg har 12

Skrevet

Der jeg jobber nå (oppsigelsestiden) har jeg halltid hatt den 12. og får pengene på konto den 11. så jeg fikk lønn derifra i går, men ikke fra kommunen.

Har virkelig lagt inn de pengene til budsjettet denne mnd.. Så må få de.. helst i går.. =)

Skrevet

den 12. og er i askim kommune

Skrevet

Hun som er "sjefen" min kommer hjem fra ferie på mandag, så kan ringe å sjekke med henne da..

Skrevet

Det er som regel 12. eller 20. I Juli fikk vi faktisk lønn allerede 2. juli pga ferieavvikling her.

Skrevet

Det står i kontrakten at lønn kommer den 12. Men så er jeg jo egentlig ikke helt inne i systemet enda, da jeg begynner der i august. MEN jeg var der på opplæring i juni,for det var bare da det passet. Så er sikker på at det er skjedd noe kluss der, siden jeg ikke har fått noe lønn.

Argh.. har vært skikkelig uheldig med lønningene mine denne sommeren gitt... (fikk ca 10.000 mindre i juni også, pga ulønnet pemisjon under opplæringen)

Skrevet

28

Skrevet

12. men assistenter og de som jobber som ferievikar får den 20. pluss at du fr ikke pengene samme månen, kommer 2 mnd etter... skikkeli tåpeli.

Skrevet

fikk lønn idag jeg. ikke noe problem med utbetaling hos kommune- stat

Skrevet

I oslo kommune er det 28. som er lønningsdag

Skrevet

Du får lønnen for dei dagene du jobbet to måneder etter, altså du får lønn den 12.august. Slik er det når du er vikar. Du må be om forskudd, dersom du ikke kan vente så lenge.

Skrevet

leverte du inn timelista de til riktig tid da?

Skrevet

Tror kanskje du får de utbetalt i august.

Kommer litt an på når timelister ble innlevert, men mener det blir utbetalt en mnd for sent om du skjønner.

Skrevet

Dette siden du ikke er på fastlønn enda. Er litt på gyngende grunn nå, for en stund siden jeg var i samme situasjon.

Skrevet

Sier du det ja.. Kan sikkert stemme.. Kan vente jeg, men det er så kjipt når en går å venter på pengene så kommer de ikke.. Skal klare å vente.. Bør få en saftig lønn i august jeg =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...