Mari 75 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hadde eggløsning tirsdag i forrige uke, altså 9 dager siden. Føler med nå veldig oppblåst, øm over magen, litt stikkinger og vondt i lyskene. Har i tillegg hatt hodepine hver dag denne uken. Føler meg som de andre gangene jeg har vært gravid, men synes i så fall det er litt tidlig å få disse symptomene, eller....? Når kan jeg i så fall teste?????
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hmm... vent 2-3 dager da. eller til ikm. tryggest det siste da. når har du ikm da?
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 sist gang jeg var gravid merket jeg det veldi tidli, spesielt hodepine, og tretthet....
Mari 75 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Skal ha mensen ca på onsdag. I dag føler jeg at alle symptomer er borte. Rart, etter å ha vært uggen helt siden eggløsning. Men, da er det vel bare å vente på tanta. I går var jeg superkvalm, og kastet opp på jobben. I dag derimot har jeg kun lett hodepine. Får bare se tiden an og håpe at jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå