Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Når er det vanlig at man får mensen tilbake etter fødsel? Vi har nå en gutt som er 5 måneder gammel og jeg har fortsatt ik fått menstruasjon igjen. Går konstant å kjenner på om den er på vei, (kjipt om den skulle kommer når man ik er forberedt), og om det kanskje er en spire til på vei... Andre som også venter og venter?
Gurine Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Husker ikke eksakt da det er 6 og snart 3 år siden jeg hadde baby sist, men mener det gikk i hvertfall 6-7 måneder før jeg fikk igjen mensen. Men nå ammet jeg begge mine ganske lenge, og det påvirker vel også hvor lenge det går før mensen kommer tilbake. Men man vet jo aldri når den kommer, så noen sikker prevensjonsmetode er det ikke (c;
trebarnsmamma? Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fikk nettopp min tilbake, litt over ett år etter fødsel!
kattungen Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Fikk den tilbake når min var 8-9mnd, da sluttet jeg med nattamming. Også kan det jo ta litt tid før syklusen stabiliserer seg også. *Vente vente*
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Snuppa vår er 5 mndr og jeg venter fortsatt....har også lyst på en til nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå