Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Gutten min får to grøtmåltider.. Han får til kvelds i 19 tiden og frokost i 8 tiden.. Han sover veldig gldt på natta.. Men på dagen så sover han ikke noe bra.. Han sover ca. 15-30 min. Men han er jo fortsatt trøtt.. Så lurte på.. Hvis jeg begynner og gi han grøt til lunsj i stedefor.. Tror dere han vil sove bedre på dagen da? Han er jo kjempetrøtt og grinete fra 16 tiden og til han skal legge seg.. Vil gjerne høre andres meninger om dette.. Leste i et annet innlegg her at det er litt stress og gi det til lunsj, for da må man jo gi det de dagene man skal noe tidlig også.. Hm..
rødhette* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hvor gml er han? Har du prøvd å la han ligge ute og sove?
snupp & mamma Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 heihei... jeg gir jenta mi grøt til lunch og synes ikke det er noe stress. vett ikke om det vil hjelpe på sovesituasjonen hans, men du kan jo prøve.. jeg gir det til lunch fordi hun vansligvis ikke er så sulten om morgenen, og drikker bare litt melk. hvis du en dag vet at du må ut av huset kan du jo baare den ene dagen gi det til frokost.... du kan jo bare prøve og se hva som skjer...! lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Han er 4,5 mnd. Ja, har prøvd og legge han både ute og inne.. Trille tur, sover mens vi er på tur, men våkner fort når vi stopper.. Ofte ligger han bare og snakker.. Så da tenker jeg at han kan jo bare ligge og snakke, så sovner han sikkert.. Men han kan ligge kjempelenge og bare prate for seg selv, men sovner ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå