Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Flaskesmokkene til lillegutt har blitt misfarga av at jeg har hatt de i oppvaskmaskina. Er det noen som har tips om hvordan de kan bli som ny igjen??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Det lurer jeg også på... Men tror ikke de kan bli som ny, pga misfargingen trekker inn i materialet.
Hecam Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Er det ikke sånn at flaskesmokkene skal vaskes for hånd og kokes da? Mener å ha lest en eller annen plass at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskina..... Men svar på spørsmålet ditt; jeg tror nok ikke det er mulig å få de som nye igjen. Må nok bare kaste og kjøpe nytt.
Mammasin Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Vi har ikke oppvaskmaskin og jeg har vasket og kokt, og de blir misfarget de også. Kaster de etter ca 3mnd bruk eller ved behov. :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 dytter...ifall noen har et godt råd om å få dem "rene"/blanke...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 har helle rikk eråd- kan bare henge meg på. men de blir liksom ikke misfarvede, men litt sånn fettloag på en måte. har prøvd både å vaske for hånd og i oppvaskemaskinen før koking, men blir det samme etter tre gangers bruk uansett. er skikkelig irriterende altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå