dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 her er så mange forskjellige personer , med mye erfaring, så jeg prøver jeg begynte og farge håret mitt brunt i fjor.. er egentlig blond. og flere ganger har jeg prøvd og få det blondt igjen (avfarging, bleking, lysere hårfarge enn brunt) men det hjelper ikke.. så da bestemte jeg meg for og dra til frisør. ringte og spurte, men hun sa at de ikke kan gjøre noe med det!? er da mange som bytter hårfarge hele tiden, og hørt om mange som har fått seg blondt igjen ved frisøren. er det hun som ikke vil gjøre det, eller stemmer dette? jeg vil ikke la det vokse ut og gå med halve en farge, eller klippe meg kort, hehe noen som har erfart dette selv?
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 eg er egentlig blond selv. men har farget håre mitt i ca 4-5 år. (mørkt) men nå har eg tatt mangen lyse striper i håret. er en stund siden. og nå lar eg bare håret vokse, ser bare ut så eg har noe mørke striper nederst,men de vises nesten ikke. eg gikk til frisør og da sa de at de kunne farge den en lysere brun farge og ta lyse striper i hele håret, ikke bare oppo men under og slikt og. eg gikk til frisør lærling så de kom på rundt 400-500kr. uten klipp.
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 ok, takk tenkte og ringe til noen andre frisører og høre..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ga hun deg noen grunn til hvorfor ikke?? er frisør.. det hun kanskje mente er at det er ikke anbefalt og hel bleke håret ditt tilbake til å bli blond men at det må tas i flere omganger ved å stripe det. dette for å få det pent og jevnt. og hvis du har prøvd alt det du sier over her selv er nok sjangsene for at håret ditt rett og slett er for tørt og slitt til at en frisør vil ta risken på å bleke det mere. har hatt flere kunder jeg rett og slett ikke har turt og farge håret på pga at dem har prøvd og ordne selv. jeg anbefaler deg og dra til en salong og få en frisør der til og se på håret ditt og gi deg svar ut i fra det. og sørg for at det er en erfaren frisør.. er veldig mange ikke så erfarene som tenker at det går nok bra også setter de i gang også blir det helt ødelagt.. mitt tips i alle fall. lykke til
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 jeg spurte om det ikke var noe som helst hun kunne gjøre for og få det lysere eller noe, og da sa hun at hun kunne ikke gjøre noe annet enn jeg kunne selv.. hørtes litt rart ut.. hehe.. håret mitt er veldig tykt da, veeeldig, hehe.. så ikke lett og gjøre det selv da sikkert ..det som har hendt når vi har prøvd på håret, er at det bare er litt av det som blir bleket eller at det blir oransje/rødt , hehe.. hun sa også at hun ikke kunne gjøre det, basert ut i fra bare at jeg hadde farget det mørkt og ville ha det blondt.. så virka mest som at hun bare ikke ville .. kanskje hun ikke er så erfaren med det.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 er veldig vanskelig og gi en dom over tlf så jeg syns hun du prata med hørtes veldig arrogant ut... dårlig kunde behandling kalles det. som sagt anbefaler jeg deg heller og dra til en salong enn å ringe. mye lettere å bedømme utgangs punktet.
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 takk for svar jeg skal ta meg en runde rundt og høre med forskjellige
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 bare hyggelig!! ordner seg nok skal du se:):) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå