trinebeate Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Vet det kan variere litt fra person til person men. Noen som vet?
*teresa* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hormonspiralen virket slik på meg, synes den var super og kommer til å velge det igjen.
dårligfantasi Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 akkurat det med hva man ikke legger på seg av ,er vel sikkert forskjellig for alle .. jeg gikk på p-sprøyte en gang, og da mister man jo mensen.. men jeg gikk opp en del i vekt av den! har kanskje hørt at den skal slutte og gies? noe annet har jeg ikke hørt om , at man mister mensen av .. men syns det er litt skummelt med slikt jeg.. det er fint og gå uten men kan vel ikke være så sunt over lengre tid?
twoboys & a girl Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hormonspiral, p-sprøyte og det er kommet p-piller man slipper mensen med. Ang vektøkning så finnes p-piller i hvertfall. Håper jeg slipper mensen så lenge jeg ammer denne gangen å. Sist var sønnen min ett år før jeg fikk den.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 har hørt at man ikke legger på seg av cerazette p pilla men det er vel like individuelt som mye annet.. man kan også miste mensen av de..
77Janne Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 du mister mensen ved bruk av p-sprøyte, men har du anlegg for å legge på deg, bør du prøve noe annet. Legen advarte meg mot vektøkning fordi sannsynligeten for å gå opp i vekt var større enn for vanlige p-piller. Og jada, jeg gikk opp i vekt..
Pinny og lillegutt Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg mistet mensen av hormonspiralen, men gikk opp nærmere 30kg av den, og jeg brukte den bare i 1 og et halvt år.. Da fikk jeg brått blødninger av den og smerter under sex.. Så personlig anbefaller jeg den absolutt ikke. Men selvfølgelig.. det er jo flere som ikke har gått opp av den og er stråle fornøyd med den.. Men ja.. bare skrev min personlige erfaring.
Pinny og lillegutt Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 p.s. Da legen snakket om den til meg, så fortalte han at 20% av de som bruker hormonspiral mister mensen.. Så er ingen garanti liksom. Men hvor rett han har skal jeg ikke uttale meg om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå