Gå til innhold

Sover dere godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer.. her er natta urolig, ligger vondt,våkner ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det som deg. begynner å bli vant til det nå. slapper av mye på dagen da.

Skrevet

samme her, sover aldri en hel natt i strekk lenger.. vondt i rygg å ben. er skikkelig urolig

Skrevet

har vel ikke sovet en hel natt sammenhengende på lenge nå... våkner enten av at jeg har vondt i mage eller rygg, eller av at jeg må på do, mye trykk på blæra for tiden, hehe ..

Skrevet

Nei! Det er varmt og jeg må ofte opp på do. Blir ofte bare liggende uten å få sove, selv om jeg egentlig føler meg kjempetrøtt. Men man venner seg litt til det, man må bare ta seg tid til å slappe av på dagtid også slik at man ikke blir helt utslitt.

Skrevet

Heisann

Jeg sover like godt nå som jeg har gjort hele tiden. Selvfølgelig våkner jeg av at jeg må på do i løpet av natten, men jeg plages ikke av at jeg ikke får sove. Det som er det verste er halsbrannen. Den kan jeg våkne av og da må jeg opp å hente samarinen. Og det hjelper med en gang så da sovner jeg igjen. Men den store magen er ikke i veien. :) Er 36 uker nå:)

Skrevet

Heldigvis at jeg sover godt om natta, for meg 3 små her hjemme er det ikke lett å få slappet av på dagtid :)

Har liggi på madrass i stua i tre år nå vi, dratt den frem hver kveld og dratt den tilbake hver morgen...og den er skikkelig smal og liten :D Men jeg har sovet skikkelig godt alikevel :) Nå har vi endelig fått oss soverom jeg jeg har sovet i SENG i en uke! Ohlala, for en luxux! Jeg kan faktisk bare sette beina på gulvet og reise meg opp for å gå på do! Tenk-jeg slipper å krabbe ut på gulvet først, og be mann min hjelpe meg opp! Ikke vodt i rygg, ikke kramper i leggene, og halsbrannen er forsvunnet! Detta er luxux dere! :D zzzzz

Skrevet

sover vel annenhver natt eg. I natt sovner eg i 6-tiden. er kjeme kvalm og kaster opp! men eg veit i kveld får eg sove, fordi eg er so utslitt:-)

er veke 41

Skrevet

Har ikke sovet en hel natt på det jeg kan huske. Har to uker igjen nå, og sliter med bekken, hyppige dobesøk, vondter både her og der og gleder meg sykt til å få kroppen for meg selv igjen! Regner med det blir våkenatter etterpå også, men slipper i hvert fall alle vondtene da.

Skrevet

Av og til sover jeg godt, men som oftest er det ikke mer enn 1-3 timer sammenhengende søvn og så må jeg opp for å tisse eller spise eller ta nyco mot halsbrann..og da er det så vanskelig å sovne igjen:( Men har jo mulighet til å ta det helt med ro om dagene og sove når jeg er trett så jeg skal vel ikke klage:)

Skrevet

sover elendig....masse vondter og mange toalett besøk....vet og det blir våken netter etterpå,men slipper unna mangen av plagene som sliter vanvittigt da:)

Skrevet

Skjønner hva du mener... høres kjent ut det der med å ligge vondt og våkne ofte :(

Er ganske slitsomt, særlig siden jeg fortsatt jobber fullt og ligger å stresser på at jeg må opp tidlig i tillegg :(

Skrevet

eg kan ikke huske sist eg sov godt en hel natt. vakner over hver minste lyd. for og ikke snakke om do besøka om natta.

Skrevet

Ja, sover faktisk veldig godt. Mye bedre enn når jeg ikke er gravid.

Er ikke oppe på do engang:) Er fullgåtte 36 uker i morgen.

Skrevet

sov ikke godt nei...

ikke godt å ligge i noen stillinger. våken hver gang eg må snu meg.

nu e d bare 18 daga igjen :)

Skrevet

nei, kan ikke akkurat si det. nå er klokka snart halv tre og jeg har stått opp igjen fordi jeg bare ligger og vrir meg. nå har jeg "heldigvis blitt sykemldt så etter at jeg har kjørt jentungen i bhg i morgen så kan jeg heldigvis legge meg igjen! er så utrolig trett, men får bare ikke sove...

Skrevet

....hmmmmm har ikke noen plager å skylde på....men ungen i magen er definitivt nattmenneske....hu sover hele dagen......og ordner halve natta.....jeg ser for meg åssen hu kommer til å romstere rundt på rommet sitt halve natta når hu er tenåring......sånn som jeg gjorde......ordne, styre osv....upps!! eksamen.....da må man spise sjokolade og lese litt.....

døgnrytme er arvelig....

Skrevet

jeg sover innmari dårlig. noen netter sovner jeg ikke før 4-5 tia. noen netter som nå våknet jeg i 4 tia.som i natt.har dusja spist 2 ganger og vasket huset.bgynner å bli trøtt nå.akkurat som om jeg ikke trenger så mye søvn.hmmmm rart.

Skrevet

Neiiiiii!!! Og det begynner jeg å bli litt laei av nå!

Skrevet

Sove godt?? Hva er det??;) Begynner å kjenne at jeg lengter svært så sårt etter en ordentlig god natts søvn, men da må jeg nok vente leeeeenge! Hehe... Tar lang tid før jeg sovner når jeg har lagt meg, så sover jeg kanskje 1-3 timer før jeg må på do. Når jeg legger meg igjen da er lillemann i magen kjempeaktiv og styrer fælt, så da tar det tid før jeg sovner igjen, men det går aldri mer enn 1-3 timer fra forrige dobesøk til neste, så jeg sover ikke så mye for tida, nei;) Men nå er jeg da endelig ute i permisjon iallfall, så jeg kan jo sove på dagen og slappe av da, så kan vel i grunnen ikke klage så mye;) Ikke så lenge igjen heller (får jeg håpe...), så får bare holde ut! Gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen;)

Skrevet

Sover som normalt... Har slitt med å sove en hel natt i åresvis, men har faktisk sovet veldig mye mer nå under svangerskapet:)

Selv om det er mye aktivitet fra babyen i magen før jeg sovner, så våkner jeg aldri av aktiviteten. Våkner gjerne fordi jeg må på do, og fordi jeg sliter litt med å puste (astma/allergi), men ellers går det bare bra. Har 7 1/2 uke igjen til termin.

Kjempeglad for at jeg ikke har fått de store soveproblemene - det er jo kjempefrustrerende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...