Gå til innhold

MissTigerlily

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med hele saken? det blir rettsak?

hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, det gjør desverre det. Nå venter jeg bare på at advokaten min kommer på jobb igjen etter ferie så hun får tatt tak i det hele så får vi bare se hva hun får til og hvordan det utvikler seg. Tror det kommer til å gå bra. Men det er skikkelig slitsomt. Nå holder jeg på å lage en diger formagekake til min lille prinsesse som blir to år på søndag. Kaka skal forestille en diger ballkjole også skal jeg sette en barbiedukke oppi på midten :-)

Alt bra med dere?

Skrevet

alt bra her :-)

jeg kjønner at det er forferdelig slitsomt! hadde blitt gal selv. men du vinner! det er jeg helt sikker på.

du må holde oss opptater. hva er neste steg nå?

gratulere med 2 års dag.. hihi.. det er vel kos vel?

Skrevet

Først må vi vel få til en midlertidig rettslig samværsavtale som skal brukes i påvente av endelig avgjørelse. Også blir det vel rettsmøter, kanskje ny mekling, hjemmebesøk og en masse skittkasting .... Det er det jeg faktisk syns er værst; at jeg må grave i fortiden som jeg har lagt død fordi advokaten trenger masse historikk rundt forholdet til bf og meg. Og at venner og familie må involveres for å evt. vitne. Det hele har jo vært vondt for de rundt meg også fordi jeg overhodet ikke hadde det bra sammen med ha. Men men... Det går nok bra.

Har jo heldigvis verdens beste samboer som støtter meg masse :-)

2 år ja! Tida har flydd av gårde! Hun gleder seg veldig og har en viss forståelse av at hun skal feires i helgen og at det kommer både kake, ballonger og gaver og at hun skal få ny kjole som hun skal ha på seg. Hun kaller det "ny dansekjol" ;-)

Skrevet

Du er syyykt nysgjerrig da gunnar!

Skrevet

så kos :-) gleder meg til min blir så stor.. hihi. skal du ha barnebursdag? eller venter man med det til de blir eldre?

Skrevet

ja jeg er nysgjerrig å det ser jeg ingenting negativt med og være.

hvorfor følte du behovet for og påpeke det? sa det seg ikke selv i innlegget mitt?

Skrevet

Det kan jo være at folk føler de burde svare når du spør og graver så himla mye, selv om det egentlig er privat!

Har du ikke annet å gjøre da, enn å sitte her inne og glo?

Skrevet

kan ikke du gjøre noe annet en å signere anonym? tviler på at noen føler seg forpliktet til å dele privat info..

Skrevet

Hvis hun ikke vil si det er hun sikkert voksen nok til å si fra om det. Er en ærlig sak det da.

Skrevet

da budre de lære seg at det går ann og si nei det vil jeg ikke dele. om de ikke kan det så er det dems problem

å nei jeg har ikke noe bedre og gjøre en og sitte her og glo :-) er ganske fornøyd med det egentlig.

men om du har et forslag til noe morsomt jeg kan gjøre skal jeg ta det til vurdering

Skrevet

Man burde slippe å bli spurt, det er mitt poeng. Da går det jo ikke an å fortelle noe her inne uten at du skal ha fortsettelsen.

Din nysgjerrighet er jo ikke alle andres problem.

Folk burde få være her inne uten å bli bombardert med personlige spørsmål.

Skrevet

det skal du få lov og mene.

jeg mener at om folk kan stå for det de gjør så er det ikke noe problem for dem og svare. jeg tror at noen faktisk setter pris på spørsmål siden det ofte fører til at folk må tenke.

om de ikke ønkser og svare er det jo bare og ingnorere mine spørsmål. å jeg forbeholder meg retten til og spørre og mene at det er ok og gjøre.

Skrevet

Det sier vel nok om deg, så da har eg ikke flere kommentarer!

Skrevet

Hei hei Anonym... Begynner å bli ganske nyskjerrig på deg jeg?

Er litt som Gunnar, liker å stikke nesa mi oppi andres bisniss...

Kan ikke du fortelle oss litt nærmere hvorfor du er i så dårlig humør da, Anonym?

Sovet lite? PMS? eller er du født sånn????

Nyskjerrig ;)

Skrevet

så utrolig bra yinyang :-)

lurer litt på hva det sier om meg jeg. at jeg ikke forandrer mening fordi 1 persjon ber meg om det?

Skrevet

Til anonym: Jeg og mortilgunnar har snakket om dette andre steder en DiB tidligere og hun lurte vel bare på hvordan det går nå. Det syns jeg bare er hyggelig og det er koselig at andre tenker på en også :-)

mortilgunnar: Det var da veldig så mye kjeft du fikk her da ;-) Blir ikke barnebursdag denne mnd fordi alle barna er bortreist. Det er jo fellesferie. Så vi skal prøve å ha barnebrusdag i august i stedet. Vi må vel bare vende oss til det. ;-)

Skrevet

ja fikk vist litt pepper, men det var jo i grunn berettiget å anonym skal få lov og si i fra. hadde vært fint om anonym neste gang startet en egen tråd så vi hadde sluppet og ødlegge denne.men det der er jeg dårlig på også.. hihi

men det er flott du ikke tok det sånn som anonym :-)

det er nok lurt og vente til barna har kommet hjem fra ferie. litt nitrist om ingen dukker opp... hihi. men det er jo super fint når hun begyner på skolen foreksempel. for da kan hun jo be hele klassen også får hun en flott murlighet til og bli kjent med folk tidlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...