skytter83 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 tok to gravidtetstester nå nettopp. en strips fra billige_tester og en cb test. begge ble knall positive med engang urin gikk gjennom Vi har prøvd i tre år å endelig satt den. Tørr ikkje helt ta gleden på forskudd. ska levere en urinprøve på legekontore i morgen. Men 2 knall positive tester kan vell ikke ta feil?
Maja☆ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Da er du gravid, så gratulerer. Vet hvordan følelsen er siden vi brukte 5 år på å bli gravid sist. Sitter akkurat nå med en 7mnd gammel baby på fanget mens jeg skriver. Er en helt utrolig følelse.
KlarFor2ern Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer!! Men jeg var akkurat lik deg da jeg ble gravid i 2005 etter 1 år med prøving. To to tester hjemme og en hos legen.....alle var like positive ;-D Du er nok gravid, og kos deg med det! Lykke til videre med spiren i magen. Vi har nettopp begynt å prøve på to'ern, så jeg håper det går raskere denne gangen! ;-D
skytter83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 takk for det Er så lykkelig nå. selv med kvalme å en del svimmel. så er det helt i orden bare spiren holder sæ dær i 9 mnd Lykke til Audi_73. Håper spiren sitter hos deg snart.
Lillegull og spiren Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er:) det var jammen meg på tide:) kos deg med den lille spiren og den voksende magen:) har du en oppskrift denne pp? klem
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 ))) Gratulerer så mye!! Heldiggris! Må være fantastisk etter så mange år!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 gratulerer så masse... er selv gravid her...
skytter83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 takk skal dere ha. Er så lykkelig nå. har ingen oppskrift nei. vi har bare sex når vi selv vil. men det eneste æ gjore denne gangen hva å vente 5 minutt før æ sprang på do etter sex. har altid pleid å styrta rett på do. så om det hva det som gjore det veit æ ikkje. har vært dårlig i ei uke nå. å er ca 5 uker på vei. var så kvalm å svimmel i dag tidlig at æ holdt på å besvime flere ganger. kvalmen er bare blitt værre å værre for hver dag. å æ har hatt ondt i hode i hele dag. men det gjør ingen ting så lenge spira blir dær inne i 8 mnd. lykke til dere andre. Det er håp skjøl om en må vente mange år. hadde aldri trudd æ sko få oppleve dette
kattungen Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 GRATULERER!!!!!!!!Så utrolig hyggelig å høre:) Lykke til med spire og svangerskap, så bra det endelig ble deres tur.ÅÅÅÅÅÅ og hurra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå