Gå til innhold

Endeli etter 3 års prøving :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok to gravidtetstester nå nettopp. en strips fra billige_tester og en cb test. begge ble knall positive med engang urin gikk gjennom :)

Vi har prøvd i tre år å endelig satt den. Tørr ikkje helt ta gleden på forskudd. ska levere en urinprøve på legekontore i morgen.

Men 2 knall positive tester kan vell ikke ta feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du gravid, så gratulerer. Vet hvordan følelsen er siden vi brukte 5 år på å bli gravid sist. Sitter akkurat nå med en 7mnd gammel baby på fanget mens jeg skriver. Er en helt utrolig følelse.

Skrevet

Gratulerer!! Men jeg var akkurat lik deg da jeg ble gravid i 2005 etter 1 år med prøving. To to tester hjemme og en hos legen.....alle var like positive ;-D

Du er nok gravid, og kos deg med det! Lykke til videre med spiren i magen. Vi har nettopp begynt å prøve på to'ern, så jeg håper det går raskere denne gangen!

;-D

Skrevet

takk for det :)

Er så lykkelig nå. selv med kvalme å en del svimmel. så er det helt i orden bare spiren holder sæ dær i 9 mnd :) Lykke til Audi_73. Håper spiren sitter hos deg snart.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig heldig du er:) det var jammen meg på tide:)

kos deg med den lille spiren og den voksende magen:)

har du en oppskrift denne pp?:)

klem

Skrevet
:)))) Gratulerer så mye!! Heldiggris! :) Må være fantastisk etter så mange år! :)
Skrevet

gratulerer så masse... er selv gravid her...

Skrevet

takk skal dere ha. Er så lykkelig nå. :)

har ingen oppskrift nei. vi har bare sex når vi selv vil. men det eneste æ gjore denne gangen hva å vente 5 minutt før æ sprang på do etter sex. har altid pleid å styrta rett på do. så om det hva det som gjore det veit æ ikkje. har vært dårlig i ei uke nå. å er ca 5 uker på vei. var så kvalm å svimmel i dag tidlig at æ holdt på å besvime flere ganger. kvalmen er bare blitt værre å værre for hver dag. å æ har hatt ondt i hode i hele dag. men det gjør ingen ting så lenge spira blir dær inne i 8 mnd.

lykke til dere andre. Det er håp skjøl om en må vente mange år. hadde aldri trudd æ sko få oppleve dette :)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!Så utrolig hyggelig å høre:) Lykke til med spire og svangerskap, så bra det endelig ble deres tur.ÅÅÅÅÅÅ og hurra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...