På vei igjen? Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 12 juni og har 30 dagers syklus. Det vil si at jeg skulle hatt mensen i går. på fredag forrige uke som da var på dag 24 eller 25 så fikk jeg sånn eggløsningsslim følte jeg, og var veldig våt nedentil de neste dagene og tappen har veklslet mellom myk og hard innimellom. Gravitestene er negative. Jeg er oppblåst i magen og har mye luft som jeg til tider ikke klarer å få ut, er littt øm i puppene føler jeg innimellom og mensen er ikke kommet. Mensen min kommer alltid men den kan jo komme forseint..hva tror dere som skjer?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hcg forsinket eller mensen forsinket av en eller annen grunn. de beste svare eg kan gi deg=) såg ingen hadde svart så måtte nesten svare=)
På vei igjen? Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja vi får se, kjempe kjedelig å gå å vente...har mistet mensen en uke før, men da var jeg ikke gravid, en annen gang var jeg gravid. Hva gjør jeg om mensen ikke er kommet til neste uke og ingen positiv gravitest?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 eg hadde gått til lege. eg skal til lege i måren. men tenkte å teste en hjemme test sjøl i måren tidli å en oss legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå