Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har en ukes tid igjen til termin. Magen har ikke sunket, ikke har jeg særlig kynnere, ingenting er vondt verken her eller der..klarer fint og kle på meg både bukse og sokker selv. Har overhode ingen følelse på at ting skal skje..trodde kanskje man fikk noen tegn i ukene før, på at kroppen forbereder seg, men, ingenting her i gården. Bare litt trangt og puste av og til, kanskje fordi magen er så høy! Noen fler, som er så nærme termin i tillegg? El som har erfaringer? Begynner seriøst og lure på om jeg må gå langt over termin og bli satt i gang og hele pakka..
Kruella Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Eg har termin i dag og har hatt det akkurat som deg.. har hatt endel kynnere, men ikke vonde. Tror kanskje magen har sunket ned nå, ikkje så god på å merke d eg.. Håper noe snart skal skje! vil ha bebisen ut nå
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 I dag ja, så spennende:) På en måte godt og høre om noen som har det likt..håper det er muligheter for at vi begge får nærme termin selv uten forvarsel da, at det er en mulighet! Fælt og si det, men jeg tar gjerne imot litt smerter..bare de fører noen sted så klart.
Kruella Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 enig, har aldri hatt så lyst å føle smerte før:P Eg sitter å håper på at PLUTSELIG så skal noe skje! Bebisen komme nok når den er klar, men hadde passt meg fint viss den var klar nå. Kanskje d blir baby fredag den 13. Lykke til iallefall, håper du slipper å vente helt til termin og i verste fall lengre!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk for det. Ønsker deg også masse lykke til! Ja, får håpe du får fredag den 13 da:) Trenger ikke være noe ulykkes dag det vettu ;p Jeg håper også jeg får snart, blir gal av denne ventingen!
mednr5imagen Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 skal ha nr 4 nå, termin om 2 uker..har vært fresk som en fesk med de to siste helt til siste slutt, ingen kynnere,ingen ubehag...men plopp,så var de der..denna gangen har jeg litt kynnere, men det er det eneste...vet nå at pluttselig er tia inne, så jeg bekymrer meg ikke for å måtte gå 14 dager over-selv om jeg i skrivende stund ikke føler noe kommer til å skje de nærmeste dagene...Er bare så glad for at jeg har det så greit som jeg har det masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå