Gå til innhold

Hjelp U/tema Jeg trenger mange (100) grunner/argumenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... for å flytte herifra og til "hjem kommunen min"...

vil dere hjelpe til?

kan fortelle litt....

her vi bor nå er et kjempe fantastik sted.. hus 2 etg. mange rom og stor plass både ute og inne... men ikke mulighet for ågå tur her...

har 2 små på 2 og 4mnd.. ikke noen sosial omgang i nærheten bare samboern familie... husleia er 3500kr sykt billig...

det nye stedet har jeg all min sosiale vennekrets og min mor bor der(har ingen ting med min mor å gjøre at jeg vil flytte ditt)... jeg kan gå tur finne på mer med ungene osv...men husleia er 7500kr desverre men billig til det vi får... er en tomansbolig.. mange rom og stor nok uteplass..sambo får 10 min lengre reise vei..

trenger argumenter som jeg kan gi til sambo... har du et eller fler kom gjerne med det.. lurer du på no mer så bare spør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste grunnen til at det kan være et problem for dere og flytte er vel kanskje at dere må ut med så mye mer i mnd.

Jeg hadde ikke nølt med å flytta om vi hadde råd til det.

Skrevet

sambo har byttet jobb og tjener jo bedre.. samtdig som jeg dq vil få kontantstøtte for elste man pga han ikke har bhg plass på nye stedet og da går det jo opp i opp.

takk for svar

men trenger en liste med argumenter jeg kn slenge på bordet til han med=)

Skrevet

Har du nettverk rundt deg så er det avlastende for han også - og dere slipper å reise langt for å besøke venner etc. han kan få lov til å jobbe overtid siden du har folk som kan hjelpe deg. hvis barnet blir sykt så har du en mor som lett kan se til barnet... lettere å finne dagmamma eller trillepike når du kanskje kjenner noen som kjenner noen

tillutt - om ikke annet hjelper så får du lokke med SEX.. hehe

Skrevet

hehe takk

Skrevet

Da vi vurderte å flytte syns vi også det var vanskelig å skille fordeler og ulemper fra hverandre.

Vi endte opp med å skrive en liste over fordeler og ulemper med begge stedene, og da så vi fort hvilket sted som fikk flest ulemper og hvilket sted som fikk flest fordeler.

Anbefaler dere virkelig å gjøre det, det fikk hvertfall oss til å bestemme oss ganske fort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...