Gå til innhold

Noen som vet hva dette er????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er ikke forskjølet, ikke feber ingenting annet enn MASSE røde små prikker. Har de i rompa, tissen, lårene, ryggen og magen. Ser ikke ut til at det er noe kløe. Bare røde prikker uten (foreløpig) noe annet.

Forslag til hva det kan være, en barnesykdom?? Han har heller ikke vært noe syk dagene før. Har diare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske den 5-te barnesykdomen starta slik. Sjekk det med legeleksikon. Da kom flere symptomer etterhvert

Skrevet

Den har jeg ikke vært borti før, skal lese litt...

Gjest irismor
Skrevet

Snuppa fikk slike overalt på kroppen. Det viste seg å være utslett etter skyllemiddelet. Jeg hadde kjøpt en annen type, byttet tilbake til den gamle og prikkene ble borte.

Skrevet

Leste litt ang barnesykdommer og det er ikke lett å finne ut hva det egentlig kan være. 5 barnesykdommen skulle gi kløe, men mulig vi har noe i vente der ;(

Vi har ikke byttet ut noe vaskemidler eller skyllemidler men må tenke over om det kan være noe slikt som kan ha gitt han disse prikkene. Det er så MYE, ser ut til at det nå har kommet noen i hodebunnen også.

Skrevet

Det høres ut som den 4. barnesykdommen, det var sånn Martin så ut når han hadde det.

Skrevet

mi hadde just den 4. barnesykdom. den starter med 3 dager høy feber, og når feberen gir seg kommer like mange dager med rødt smått utslett tett i tett. men det virket ikke som det klødde så mye.

mange viruser generelt gir utslett, som ikke kan forklares. ta glasstesten, og går de vekk og hun ikke virker plaget er det jo ikke farlig i allefall.

Skrevet

han hadde forresten ikke så høy feber før det heller, men legen mente det var den likevel.

Skrevet

For meg kan det neste virke som at han har det 4 barnesykdommen, da han ikke har noe kløe, men han har ikke hatt noe feber.

Den 5 barnesykdom står det mer om at det er kløe og røde kinn med i "bildet", noe han ikke har hatt.

Ja, ja, vi får se hva som skjer videre.... Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...