JPG2011 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg er ni uker på vei. Siste tre ukene så har jeg fått ett eller annet i håret. Det begynte ved røttene oppå hodet, det er skikkelig fett, kjennes skikkelig klissete ut. Akkurat som jeg ikke har skylt ut shampoen. Nå sprer det seg nedover håret. Jeg har alltid vasket det hver dag, balsam kun i tuppene. Hva er dette for noe? Det ser skikkelig fett ut. Nå har jeg akkurat vasket det, og når jeg tar hånda på det, så er det skikkelig ekkelt. Jeg har prøvd å bytte shampo, det er ikke noe på hårbørsten min. Tør jo ikke å gå i en frisørsalong med det en gang. Er det hormoner eller hva kan det være??
Mini My Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei Bruker du noe styling som kan sitte fast? Jeg hadde det og sånn i begynnelsen av svangerskapet, pluss at jeg mistet en heile del hår. Ingen av de produktene vi ar på jobben blei det bra med. Men jeg brukte en rensesjampo, det blei bedre men ikkje heilt bra. Jeg brukte Kerastase bain divalent.Det er en sjampo for fett hår, løyser veldig bra opp.Kan ikkje garantere at det fungerer. Heldigvis gikk det over når jeg var rundt 15 uker.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 dette kommer av hormoner ja!! veldig vanlig faktisk at håret til gravide forandrer seg. kerastase har veldig mange bra sånn som hun over her sa.. ikke vær flau over det og gå til en salong og få hjelp.. vi frisører er så vant til sånne "problemer" at vi tenker ikke noe over det.. lykke til i alle fal!!!
JPG2011 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Ok takk. Bruker ikke noe stylingprodukter eller noe nei, så da er det vel hormonene... Får luske meg avgårdet til en frisør jeg da.
Moyra Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Det er nok bare hormoner. Ingen ting å bekymre seg for. Kommer nok til å bedre seg etter hvert. Hadde det sånn i begynnelsen jeg også, men nå er det mye bedre.. pass bare på å bruke en renseshampo og masser godt inn i hodebunnen når du vasker håret. Skyll godt etterpå! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå