Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 spørre om vi kan få de igjen? Eller noe? Skal bli tante til ei jente, og har jo gitt bort det meste selv. Men jeg sa jo også at de bare kunne kaste det de ikke ville ha.. og det er heelt greit altså om de har gjort.. ikke misforstå meg nå da.. Men tenkte på om de kanskje hadde noe igjen..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hvis du har gitt de bort synes jeg det er frekt ja, men hvis du har lånt de bort er det noe annet...
Simselimsen Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror jeg hadde følt det litt rart, eller ekkelt om jeg hadde fått babyklær, også kom de og spurte om de kunne få dem tilbake.....Så jeg hadde ikke spurt.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Ok.. Jeg har gitt det bort, sa også at det de ikke ville ha kunne de bare kaste eller gi videre..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det er veldig frekt.. Det du har gitt bort har du gitt bort.. Deal with it!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Vet du vi arva masse klær til gutten min fra søstra mi som hadde fått tvillinger. Ho sa vi kunne gjøre hva vi ville med de..så vi gav jo bort en del som ikke passet etc.. så kommer ho 1 1/2år senere og sier ho skal ha dem tilbake-for det var ei venninne som skulle ha baby..da hadde e fått halvparten og ei anna venninne hadde fått de andre klærne (siden det var tvillinger). E reagerte veldig negativt på det, for gitt er gitt, og om e gav alle klærna tilbake så hadde e nesten ikke hatt noe klær igjen til minne om Odin.. Syns ikke det er noe særlig ok gjort!
prekæs Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hvis man gir bort uten forbehold er det muligens det. Selv har jeg lånt bort endel, og sagt at jeg vil ha det tilbake når det ikke kan brukes mer. Bæresele, stol osv. Er jo ikke rart det...
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Den er grei. Da gjør jeg IKKE det..Da kjøper jeg noe nytt til dem, kan hende jeg finner noe annet etter jenta mi også..
Mamman til M&E Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fikk mye klær til min gutt men sa til dem at om de skulle få bruk for dem selv, så måtte de bare si i fra. På den måten gjorde jeg det enkelt for dem å be om å få dem tilbake. Vet du om de har bruk for klærne videre? I såfall kan du jo spørre om det er greit at du evt "låner" dem tilbake. Det er jo bare kjekt at flere kan benytte klærne siden de sjelden klarer å bli utslitt.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Ok.. Jeg har bare gitt bort hittil.. Får se om jeg ikke låner bort noe utstyr til dem.. Men da får jeg si jeg vil ha de tilbake når de er ferdige med det.
prekæs Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Kan nok lønne seg. Blir jo ikke slitt, og det er greit å spare litt penger. De jeg har lånt bort til har bare vært glad for å låne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå