winneboo Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Japp flytter til Oslo Var å skrev kontrakt i dag å fikk nøkkel så nå er det bare å komme meg innover. Presterte å kræsje idag også...hehe..er det mulig..tok hele fronten på bilen til typen..rett ved bomringen i oslo..men men sånn kan det gikk
M by M Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 Jøss! Gratulerer! Flytter dere sammen eller? Har du kommet inn på skole? Trist at dere flytter herfra da :-( Kræsja du? Uff da! Men det gikk vel bra? Klem :-)
winneboo Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Japp vi flytter sammen Strøyk på en av eksamene så ikke noe vits i å søke på skole desverre. Skal ta den opp til jul å prøve igjen. Jeg kommer nok til å komme ned hit innimellom da, for mamma og de vil jo gjerne se Emma å sånn, så kan jo si fra når jeg er her Jada det gikk bra, men det var så sinnsykt glatt på veien at jeg greide ikke å stoppe. Sklei mange meter framover men bilen bremsa ikke i det hele tatt, å lå da i 70-80km\t så det ble en ganske hard smell. Klem
M by M Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Så koselig at dere flytter sammen :-))) Du må si fra når du er her ja. Også skal jeg si fra når vi er i oslo. Må jo inn to ganger i mnd og levere snuppe til faren sin. Hvor i oslo skal dere bo da? Har du solgt leiligheten? Kjipt med eksamen da, men det er jo forståelig siden det var så masete hos deg på den tida du leste. Du klarer den sikkert neste gang :-) Uff, så ekkelt! Hadde du med Emma eller? Godt det gikk bra da :-) Nå har jeg vært og handlet bursdagsgaver til snuppe. Ble dokkeseng, klær til dokka hennes og en sånn fisherpriceleketing. Også skal jeg ta henne med til fotografen i august. Tenker at vi rett og slett får ha barnebursdag i slutten av august. Alle er jo bortreiste og opptatte denne helga og sånn blir det sikkert hvert år fremover. Så vi gjør et forsøk i august. Gir deg nærmere beskjed. Når flytter du?
winneboo Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Vi skal på Frogner, så det er veldig sentralt å det passer meg bra. Liker ikke å kjøre i Oslo..hehe.. Broren min skal kjøpe leiligheten så det er i boks Nei Emma var heldigvis ikke med da vi kræsja, tenkte fælt på det så godt at hun var hos mamma da. I slutten av august kan vi helt sikkert komme i bursdag vettu Vi har fått nøklene til leiligheten så det er egentlig bare å flytte inn. Må bare få flytta over møblene mine og sånn så går nok et par uker før vi får kommet oss til rette der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå