Gå til innhold

Noen med erfaring sv.forgitfning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kontroll i dag hadde jeg plutselig fått høyt blodtrykk. Aldri hatt det i mitt liv før.... Målte på nytt etter en halv time med ro, fortsatt like høyt. Har nå fått beskjed om å ta det med ro resten av dagen. Skal inn til ny kontroll i morgen. I tilfelle det er begynnende sv.forgiftning. Noen som har erfringer med dette? Hva vil skje dersom bt er like høyt i morra, liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i mitt 3 svangerskap, og hadde svangerskapsforg i det første

Hadde heller ingen antydninger til høyt blodtrykk før det plutselig gikk i taket. Det kombinert med vann grad 3 i kroppen og eggehvite i urinen gjorde at jeg til slutt ble lagt inn. Var først på kontroll hver dag i noen dager, før jeg ble beordra rett opp på føden. Der fikk jeg 3 omganger med modningsgele før de prøvde å sette igang med drypp. Det fungerte fint helt til det var tomt for drypp. dagen etter kom endelig jenta etter å ha tatt vannet OG satt meg på drypp. Følte meg veldig trygg hele tiden på sykehuset. Ble sjekka hele tiden, og alle ansatte var veldig forståelsesfull. Har heldigvis sluppet dette de 2 andre svangerskapene. Slapp av, i morgen kan blodtrykket være helt normalt igjen!!

Lykke til

Skrevet

Takk for svar:) Føler meg godt passet på og, som du sier, bt kan jo være fint igjen i morra;) Bare greit å høre hva som skjer hvisomatte-dersomatte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...