Gå til innhold

Det renner verk ut av øret til poden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg dro til legen med han og fikk selvfølgelig penicillin. Jeg tror jeg avventer litt jeg for det kommer jo ut. Han virker ikke plaget lenger heller. Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det har gått hull ordner det seg mest sannsynlig selv. Sitter med slik værk selv etter at det gikk hull på trommehinna mi i gårnatt. Det letter på trykket og smertene blir nesten borte da.

Ville heller ventet for det KAN komme tilbake i løpet av 2-4 uker. Men han kan jo også ha betennelse på andre øret også da? Sjekket legen begge ørene så du vet det bare er det ene?

Skrevet

hadde spurt etter å få de øredråpene istedet. De er lokalvirkende og virker når det er hull på hinna (derfor verket kommer ut)

Skrevet

Ja, det så fint ut sa legen. Så jeg får vente å se. Han har nok hatt vondt for han har slitt om nettene. Men på dagene har han vært i fin form. Det var derfor jeg ble litt satt ut da jeg plutselig så det rant ut av øret hans.

Skrevet

Må man ha resept på disse dråpene? Merkelig at han ikke tenkte på det da, men nå var det riktignok en sommervikar der...

Skrevet

ja en må ha resept på de, penicillin det også men lokaltvirkene. De heter terramycin. Slik jeg har forstått det virker de ikke om det ikke er hull på hinna men i gutten din sitt tilfelle er jo det det.

Skrevet

Ja, det er det. Får gi det noen dager til kanskje. Hvor lenge vil det fortsette å renne?

Skrevet

vet igrunn ikke. Jeg har gitt slik salve når min har hatt verk kommende utav og da ga det seg veldig fort. Men han har som regel sterk feber og er veldig utilpass når han har dette.Om han virker i fin form hadde jeg ventet en dag el to og sett:)

Skrevet

Det er det som er så rart... at han er i fin form. Så da avventer vi litt. Takker for svar!

Og god bedring!

Skrevet

Som sagt har jeg hatt betennelse selv, og det gikk hull på trommehinna mi i går natt ved 3 tiden. Det kommer fortsatt litt ut av øret mitt, men bare slik at jeg kjenner så vidt at det kommer litt, så i løpet av 2 døgn kan du vel regne med at det ikke kommer noe ut av øret lenger!

God bedring til gutten din. Vet akkurat hvor vondt det er! Jeg måtte ned om natta og "rane" medisinskapet :o) Men så fort det gikk hull ble det mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...