Marianne87 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet når det er vanlig å begynne å bli veldig sulten i svangerskapet? Har ikke frem til nå i svangerskapet følt at jeg har hatt så mye mer behov for mat enn før, men de siste dagene synes jeg det har blitt værre og værre. Er i uke 27 og har bare gått opp 2 kg sammenlagt.(mye pga kvalme og mye oppkast i graviditeten). Var ganske liten før graviditet også så har ikke blitt så veldig stor enda.Er det da normalt at jeg nå begynner å bli mer sulten? Synes jeg er sulten og må spise hele tiden Noen med lignende erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hos meg har det gått opp og ned det med spising... Det kommer perioder der jeg er sulten omtrent HELE tiden og blir ikke mett uansett hva jeg spiser mens noen perioder er det bare så vidt jeg spiser 2 ganger om dagen... Har gått opp ca 10 kg på 36 uker...
Marianne87 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 okei. 10 kg på 36 uker er vel ikke så mye det. jeg har liksom ikke følt noe behov for mer mat en vanlig før nå nylig. og nå er jeg konstant sulten :/
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hei:) Jeg spiste myyyye fra rundt 12 uke og frem til nå for noen uker siden.. Nå spiser jeg egentlig bare når jeg må... Har ikke kjempe god matlyst for tiden. kroppen trenger sikkert litt ekstra til tider...Legen mente ihvertfall at jeg vokste fint. Har gått opp 12 kilo på 28 uker... Men du... Jeg lurte på en liten ting selv... Det bildet du har på profilen av deg og din kjære... Hvordan har dere fått d til?? Utrolig fint bilde!! mvh
Marianne87 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 mener du det bildet som det ser ut som vi står i skogen ? Jeg tok bilde med selvutløser kamera og så har jeg mekket med det på og bytta bakgrunn ble ganske kult. har et hvor jeg står og ser ned på kjæresten og han kysser meg på magen også, men ville ikke legge det inn for der er jeg enda litt mer naken hehe
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ok:) Ja, det var stilig! Så så proft ut syns jeg:) Nei, det er jo ikke vits å vise hele bim i detaljer hvordan man ser ut:p Forstår den!
Krysia Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hm du... Nå er jeg 39 uker, og merker at sultfølelsen svinner hen! (Samtidig har jeg lyst på søte ting hele tida, men det er en annen historie:) Uansett, hvis jeg følger sultfølelsen og spiser bare pittelitt, så ender jeg opp som f.eks. i morges, våknet HELT skjelven og gjøv i meg fem brødskiver på rappen! Så vet ikke helt hva svaret blir - men du bør spise mye av fornuftige ting hvis du er sulten syns jeg. Det går opp og ned!
Marianne87 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 jeg prøver å spise mye frukt og sånt når jeg blir ekstra sulten mellom måltidene men det metter ikke mye:p hehe. men har ikke begynt å legge på meg noe mer enda så da spiser jeg sikkert ikke for mye. jeg har noen kg å ta igjen også i følge legen så får satse på at det er greit å spise litt mer i slutten av svangerskapet. Er vel et tegn på at barnet tar mer, det at jeg nå plutselig er mye mer sulten.
Pinny og lillegutt Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 jeg kunne egentlig bare sitert GlederMeg_6_okt:) For jeg har hatt det og har det på nøyaktig samme måte. Gått opp like mye også faktisk Eller kanskje 1kg mer tror jeg.. hehe.
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Jeg var også kvalm og kasta mye opp i begynnelsen av svangerskapet. Fra uke 29 begynte jeg å få dilla på mat og har lyst på mat hele tiden. Har foreløpig gått opp 7 kg og jeg er i uke 37
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 ja dette med mat lyst svinger en del... men har de siste ukene hatt veldig god apetitt:=) Dere andre har jo gått opp veldig lite, så flinke dere er:))) Jeg har lagt på meg 6-7 kg i uke 29+4
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 hmm... Ikke akkurat... Jeg har gått opp dobbelt så mye som deg... >Gjør meg ingenting da, men jeg har ikke sett noen andre som har gått opp så mye... Legen sa d var en fin vekstkurve på både meg og barnet... 6 kg er jo ingeting... syns alle ligger på d...
Marianne87 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. juli 2007 Jeg skulle nesten ønske jeg hadde lagt på meg litt til , men den kvalmen ska likek være lett men men nå kommer hvertfall matlysten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå