Gå til innhold

Lurer litt på... vil at ALLE svarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er dere fornøyd?

Jeg er ikke anonym (aldri) - det må vel være greit?

Jeg tjener litt over snittet.. det er litt dumt?

Jeg klager ikke - det er vel bra?

Jeg vagger - det har jeg nå fått lov til - takk alle snille :)

Jeg lurer på endel ting - det bør man helst ikke? Ta direkte kontakt med lege eller paven dersom jeg lurer på noe?

Forbasket mye syting i dag... hva er greia liksom - er bare her for å ha det moro jeg.. syns stort sett alle er greie og festlige.. liker å svare på ting gjør jeg også - ikke er jeg kritisk og sur heller (syns jeg selv).

Vil dere som klager over enhver tråd og ting at folk skal slutte å skrive - eller at alle skal bli anonyme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare som anonym engang? hrmf - tøffest på avstand da tenker jeg :)

da turer jeg frem som før og regner med at alt er greit :)

Skrevet

Jeg er kjempe tøff på avstand...men er ikke anonym da...men klager ikke heller....eller kanskje litt...men det er mest i egne innlegg...svarer på de innleggene jeg har lyst å svare på og svarer da etter egen erfaring eller viten....men kan jo også si til folk at av og til kan det være lurt å høre med fagfolk og ikke lytte blindt til det folk her inne sier.

Bare å ture i vei, det gjør jeg!!

Skrevet

Heisan Fabel_Aktiv!

Jeg er fornøyd stort sett hele tida! Har så langt hatt et flott svangerskap uten noen problemer av noen slag!

Jeg er veldig lykkelig på hjemmefronten, og har akkurat gått i ferie så nå bare koser jeg meg!

Jeg vagger også, spurte ikke engang om lov.....bare satte i gang!!

Hihi!

Tjener sånn passe, kanskje litt under gjennomsnittet, men har det toppers uansett!

Er foresten enig med deg i at det har vært mye syting her i dag, men det må man bare overse..... Alle har jo sine dårlige dager, og i morgen er det nok sikkert bare optimister og gledesspredere her!!

Jeg har iallefall en bra dag, og håper du også har det!!

Kos og klem.....

Skrevet

Du klager sikkert ikke du da vettu.. men noen bare MÅ komme med en tråd om hvor teit en annen sin tråd er.. osv osv - blir så teit stemning av det syns jeg

Selvfølgelig skal man forhøre seg med lege og ikke stole blindt på ting her inne - det ville jo vært galskap - jeg tenker mer på de som klager på spørsmålene folk stiller jeg.. kan de ikke bare la vær å svare da - eller iallefall driiiiiiiite i å lage egen tråd om andre sin tråd

Nå har jeg ikke selv blitt utsatt for det (som jeg har merket) men jeg syns bare stemningen var litt kjiip her i dag.. og det er vel litt for dumt å la ting gå innover seg i så stor grad.. men det er bare meg.. heheh

også lager jeg en egen tråd om det :) humre.. jeg gjør det seff mest for gøy for jeg regner med at folk ser ironien i det jeg skriver.. de som har lagt merke til meg her har kanskje også fått med seg at jeg jevnt over ikke bryr meg så hardt.. jeg bryr meg om folk men ikke om skitkasting :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Huff jeg gjør nok mye galt jeg...

Jeg er av og til annonym :(

Jeg vagger.

Jeg klager

Jeg tjener litt under snittet, men mannen min litt over :(

Jeg stiller en del sp.mål...til og med som annonym :(

Men jeg svarer også på mange sp.mål (noen ganger som annonym) og noen ganger så anbefaler jeg å ringe til lege jm føden for jeg er så redd for at noen skal stole helt på hva vi her inne sier og så går det galt (jada skikkelig hønemor)

Men bortsett fra det så er jeg glad og gleder meg og så spiser jeg av og til sjokolade til frokost ... og så leser jeg mye høyt herfra til mannen min og så ler vi litt ;)

Kanskje starte en tråd med dagens vits?

Var en lok fører på toget mellom Moss og Oslo som fortalte en vits hver morgen for noen år tilbake. Han kjørte samme toget hver morgen (gry tidlig) og til slutt var det toget smekkfult for alle ville ha med seg dagens vits før de kom på jobb (jada litt utenom men.... )

Skrevet

Liker å svare på ting jeg:o)

Tror ikke jeg klager på andres innlegg, gidder ikke å holde en tråd oppe som jeg synes burde forsvinne...

Tror ikke jeg har vært anonym annet enn ved uhell.

Tjener vel det samme som gjennomsnittet vil jeg tro, og fornøyd med det.

Har opp og ned dager (- i dag er vel en heller merkelig dag, henviser til spørsmålet mitt som ingen svarte på,he,he...)

Vagger til tider jeg oxo, og spurte slettes ikke om lov først;o)

-ellers har jeg det flott!!!

Skrevet

Hei hei,

Jeg er også fornøyd :) Klager ikke over noe ( eller nesten aldri da...og hvertfall ikke her inne).

Vagger og vagger....er aldri anonym...hvorfor skal jeg være det, jeg svarer på de jeg har lyst til å svare på, og det jeg kan stå for....bryr meg null om hva andre her mener om meg.... Jobber i helsevesenet og dvs at lønna er sånn passe...jeg klarer meg....mannen min tjener bedre selvfølgelig...er det ikke stort sett sånn?? hehe

Jeg er heldig å skal få være hjemme å kose meg med sønnen vår et helt år , mens han må stå opp tidlig å være borte hele dagen...føler meg superpriviligert!!

Skal bli godt det....

Skrevet

Søren....han har ikke jeg opplevd!! Det var hvertfall ikke 7 toget ;) Eller så sov jeg allerede.....hehe

Skrevet

For en gjeng med idioter.

Skrevet

Hei Fabel_Aktiv

Jeg er også stort sett blid og fornøyd, det er jo bare leit å gå rundt å være sur og grinete hele tiden. Satser derfor på optimismen.

Har en flott mann, snill og grei. Vi har vært gift i fire år nå, sammen i fem og et halvt, så jeg er lykkelig på hjemmefronten :)

Har vel ikke den største inntekten, men var ferdig utdannet vernepleier for et år siden, så kan ikke forvente de store summene med en gang.

Vaggeklubben er jeg så absolutt medlem i :) Mannen min bare flirer når jeg prøver å komme igang etter litt avslapning på sofaen :)

Var ellers på kontroll hos legen i dag, alt var bra og godt er det.

Bare 23 dager til termin:)

Får si som Venter på lillegutt!!! at vi satser på optimister og gledesspredere i morra:)

Klem og lykke til videre:)

Skrevet

Jeg ønsker herved Anonym som syns vi er en gjeng idioter, en flott dag!!!!!!

Keep smiling, sunshine!!!!

Skrevet

enig med du :-) og man trenger ikke svare på spørmål man selv opplever som dumme...

Jeg tør å ikke være anonym når jeg sier at jeg faktisk har drukket et halvt glas vin i graviditetn og mener det ikke er skadelig, jeg tør å stille spørmål og svare, og om vi har utbetalt 44000 i husstanden i mnd så vil jeg ikke bli kaldt løgner av den grunn....

Skrevet

HAHAHAHA! Der kom dagens vits, endelig! HAHAHAHA!!!! Seriøst, nå tror jeg at jeg legger meg ned på gulvet her og dør av latter!

Skrevet

Er fornøyd det aller meste av tiden, men skjønner ikke helt hvorfor du vil at ALLE skal svar på dette ?... Jeg bruker ikke anonymknappen, fordi det ikke føles riktig, jeg svarer på innlegg jeg føler jeg ønsker å svar på, uavhengig om svaret er "positivt", eller mer "negativt"/uenig. Jeg har det veldig bra i mitt snart ett årige ekteskap og vi er så heldige å ha en meget god fellesinntekt, barnet vi snart skal få er høyst ønsket og formen min har vært veldig bra i svangerskapet; ryggen har aldri vært så bra og den har plaget med med gjevne mellomrom før jeg ble gravid, så det var en liten bekymring. Så oppsummert er jeg faktisk både fornøyd og lykkelig ! ((:

Skrevet

Stort sett fronøyd, med mindre hormonene spiller meg et puss (men sjeldent det går ut over andre enn den stakkars samboeren min.. )

Greit å aldri være anonym, men av og til kan det vel være OK? Er det iallfall selv av og til.

Lov å tjene over snittet, men ikke i Norge, antagelig. Iallfall ikke om du vil slippe beskyldninger om å lyve eller skryte. :)

Du skal få lov å klage litt i blant, syns jeg :)

Vagging? Nei, det vil jeg ha meg frabedt, ærlig talt. Tillater du deg det? :)

Imponerende om du har direkte kontakt med paven. Sikkert mange som misunner deg det (dog ikke jeg, hehe). Best å ta tingene opp med ham. Han har sikkert gode råd mot bekkenplager. Vi gravide her inne har iallfall ikke:) Men seriøst: noen av oss her inne kan trenge det rådet i blant (altså å ringe legen), mange er kanskje litt naive i forhold til hva man skal tro på, og når det kan være bedre å ringe fagfolk enn oss synsere :) (jeg også i blant)

Fortsett å svare, må være lov å være en smule kritisk i blant uten å være negativ, sur eller ekkel. :)

Skrevet

Har ingen problemer med det folk spør om. Spør om endel rare ting selv ;)

Nei jenter, klag, syt, spør om det dere vil. I dette forumet er det absolutt rom for det meste! Og vil noen være anonyme, så er det greit for meg, bare man ikke gjemmer seg bak anonymitet for å være ekle mot andre.

Her er det kardemommeloven som gjelder :)

Skrevet

Hihi. :) Jeg bare ignorerer de trådene jeg ikke relaterer meg til, og skumleser hvis jeg er halvveis interessert. Jeg svarer på trådene når jeg synes jeg har noe å bidra med eller når det er noe morsomt jeg føler for å svare på, og ikke én eneste gang har jeg lagt ut anonymt innlegg. Jeg har jo et nick her og tviler på at folk aner hvem jeg er uansett. Og gjør de det er det greit for meg, for jeg er av den typen som kan snakke om alt uten å bli flau, og ikke er jeg videre prippen av meg heller.

At noen velger å skrive anonymt er forståelig i spesifikke og intime tilfeller, og jeg synes det er helt greit. Men jeg synes også at der er en del anonyme innlegg som virkelig ikke hadde behøvd å være anonyme. Og anonyme kjefte/klage-innlegg over andres innlegg virker noe feigt for meg. Men folk gjør som de vil, ingen er helt like. :)

Jeg synes det er bra at andre legger ut innlegg om ting de lurer på, for ofte er det flere som lurer på det samme. Iallfall har det vært mange innlegg som jeg har vært glad for å lese. Det er godt å se at man ikke er alene om ting. Angående syting er det greit å få det ut i blant, synes jeg. Det hjelper som regel litt. Men der er grenser, selvsagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...