trinebeate Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Sønnen min på et år er veldig treg i magen. Det går over en uke mellom hver gang han bæsjer. Jeg har prøvd maltekstrakt, laktulose,svisker og kiwi, men ingenting hjelper. Han har melkeallergi, så jeg kan ikke gi han yoghurt. Noen som kan hjelpe meg?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 mamma pleide å gi meg sjokolade når jeg hadde treg mage da jeg var liten
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Har du prøvd biola? Her i gården er banan en sikker vinner! Ett kvarter etter en banan og bleia er full;o)
trinebeate Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Biola og sjokolade går ikke da han har melkeallergi. Banan virker motsatt på han:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå