celodi Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Snart færdig med huset til helga=) Bare gulvvask igjen!!! Ja,og oppvaskmaskina må taes ut og sengetøyet til ungene må henges ut..men det er små ting bare=) Flere som er færdige?
Mille** Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jepp, jeg er ferdig, men jeg hadde ikke så mye å gjøre da. Støvsuget og vasket badet, og noen maskiner med klær. Eneste som gjenstår er å ta ut all søpla i kveld. )
ZamZam Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 ferdig??? Har jo knapt nok begynt engang, dvs har begynt mange ganger det er bare at jeg slutter sånn halveis... SÅ flink du er da iallefall så får du kose deg masse i et rent og koslig hus, så skal jeg skru av lyset slik at jeg ikke ser alt rotet mitt, men merklig nok så vet jeg hvor det er allikevel..
somm@r Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Ferdig å rydde ja. Vasken blir tatt av vaskehjelpa vår i morgen mens vi koser oss ute.
celodi Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!! Færdi!!!! Har kunn å henge opp sengtøyet!!! Er barnefri til i morgen også!!!! GODT!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå