Gå til innhold

Armen dovna og jeg besvimte, -vanlig?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte hjem etter å ha vært å handla med barna. Armen begynte å dovne i bilen, og da jeg kom hjem og skulle bære inn varene ble jeg veldig svimmel. Fikk inn ungene og det neste er at jeg våkna opp på golvet med hun på 4 over meg som spør om mamma skulle sove litt...?

Er det mulig at babyen kan klemme på nerver og slikt som kan føre til noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er rette stedet å spørre. Synes du bør kontakte lege med en gang, for både deg og barnets skyld. Det behøver ikke være alvorlig, men det er bedre å få sjekket det! Lykke til.

Skrevet

Kjenner lillebror svirrer rundt av hjertens lyst der inne, virker som om han har det bra, men kanskje en tlf er på sin plass likevel. Pleier å vegre meg litt for å ringe, er litt sånn å ikke være til bry... Vet det er teit...

Skrevet

Du bør nok ringe lege, uansett hvor lite lyst du har, ikke verdt å ta noen sjanser. Evt ringe føden og høre hva de sier, hvis du synes det er lettere å ringe dit.

Skrevet

Hei!

Høres ut som du kanskje har lavt blodtrykk.

Er ganske vanlig å få det når man er gravid, og da dovner man også lettere bort i kroppen.... men besvime hørtes jo litt farlig ut da.

Du burde nok gå til lege ja!

Skrevet

BT er 100/ 50 så det er jo ikke akkurat høyt nei;o)

Ringte og de sa jeg kunne komme innom og sjekke. Koselige folk:o)

Skrevet

Høres ut som blodtrykksfall... Hatt det mange ganger... Men bra du fikk komme inn og sjekka det da:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...