tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Kjørte hjem etter å ha vært å handla med barna. Armen begynte å dovne i bilen, og da jeg kom hjem og skulle bære inn varene ble jeg veldig svimmel. Fikk inn ungene og det neste er at jeg våkna opp på golvet med hun på 4 over meg som spør om mamma skulle sove litt...? Er det mulig at babyen kan klemme på nerver og slikt som kan føre til noe sånt?
prins 07, prins 10 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Tror ikke dette er rette stedet å spørre. Synes du bør kontakte lege med en gang, for både deg og barnets skyld. Det behøver ikke være alvorlig, men det er bedre å få sjekket det! Lykke til.
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Kjenner lillebror svirrer rundt av hjertens lyst der inne, virker som om han har det bra, men kanskje en tlf er på sin plass likevel. Pleier å vegre meg litt for å ringe, er litt sånn å ikke være til bry... Vet det er teit...
Mari 74 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Du bør nok ringe lege, uansett hvor lite lyst du har, ikke verdt å ta noen sjanser. Evt ringe føden og høre hva de sier, hvis du synes det er lettere å ringe dit.
Tuppen og mini Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Høres ut som du kanskje har lavt blodtrykk. Er ganske vanlig å få det når man er gravid, og da dovner man også lettere bort i kroppen.... men besvime hørtes jo litt farlig ut da. Du burde nok gå til lege ja!
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 BT er 100/ 50 så det er jo ikke akkurat høyt nei;o) Ringte og de sa jeg kunne komme innom og sjekke. Koselige folk:o)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Høres ut som blodtrykksfall... Hatt det mange ganger... Men bra du fikk komme inn og sjekka det da:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå