Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 En kompis spurte han i går om han ville være med til danmark på konsert i morgen og være der til søndag. Han sa nei med en gang (garanert til hensyn av meg). Jeg sa at jeg hadde hørt samtalen og at han bare måtte reise. Bare viss det er helt i orden for deg sa han. Og det er det, og nå gleder han seg masse. Han har vært på guttetur en gang siden vi vart i lag for 7 år siden, og ikke etter vi fikk barna.. Håper han koser seg i helgen. Unner han virkelig dette. Han er en fantastisk mann og pappa..
Mamman til M&E Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Så flott da! Jeg tror det er viktig at en i et forhold kan glede seg på den andre sine vegne og være litt romslig. Han ble nok ekstra glad siden det var du som sa at han burde reise. Tenker han koser seg ja, og så får du en glad mann hjem igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Bra! Håper han får en fin tur, og at du får en god helg alene hjemme med gullet ditt! Kjekt å lese her inne om en som gleder sin mann, i stedet for å irritere seg over småting i hverdagen! Alt for mye av det her inne.
Kakeåndsen Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 håper han får en fin tur!! Min har var på guttetur i forrige uke, og har allerede fått "tillatelse" til å dra neste år også.
Søskendrøm<3 Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Så heldig han er som har deg :-) Det er nok veldig bra for forholdet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå