Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hadde ett innfall i går og bestilte flytur hjem til mine foreldre. Skulle egentlig reise oppover med tog den 20,men fant ut at istedet for å gå hjem her i det meste av ferien reiser jeg oppover tidligere så får sambo komme etter. Jeg har hatt blødninger men har ikke det lenger, tenkte ikke i går på om det kanskje ikke var så lurt å fly når jeg har hatt det. Da jeg var tillegen sist så nevnte jeg at jeg skulle reise på ferie,men hun spurte ikke om hvordan jeg skulle reise eller sa noe om flyforbud. Det er bare til Værnes jeg skal tar ca 45-50 min så det er ikke så lang flytur. Leste i Gravid bladet nå en reportasje om å reise når man er gravid og der sto det at man skulle holde seg hjemme hvis man hadde hatt blødninger. Da fikk jeg litt betenkeligheter gitt.......... Noen med erfaring?
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Vet ikke helt, men ta en kjapp telefon til jordmor du! Har kanskje noe med trykket i kabinen å si?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 jeg har ringt fastlegen venter på at hun skal ringe meg opp. Tenkte ikke på dette i går ble så ivrig da jeg fikk denne ideen,ringer hun ikke tilbake i dag og ikke i morgen så blir jeg hjemme,tar ikke sjansen,dessuten så la tanken på hva det kan resultere i at jeg flyr en deper på iveren og gleden. Vet ikke om jeg tar sjansen tiltross for at hun gir meg grønt lys...tanken på at jeg skal begynne å blø igjen er skremmende.......
marenmor Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hatt en del bloedninger i sv.skapet, og legen sa til meg at det ikke er stoerre sjangs for at en skal begynne aa bloe igjen naar en flyr. Det som er tingen er at om! en skulle begynne aa bloe igjen saa maa en jo komme seg til sykehus og faa sjekket det opp. Jeg fikk iallefall groent lys om aa fly naar jeg var i uke 32, er i uke 38 naa. Lykke til, ville ikke reist om jeg ikke foelte meg trygg.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Legen mente det var trygt men føler meg ikke sikker.......... Nå heller jeg mest til å være hjemme,så får jeg heller vente med å reise oppover når det var tenkt opprinnelig......... kunne jo bestilt en togbillett men det blir jo så dyrt siden jeg ikke får refundert billetten på flyeisen..... Nei jeg blir nok hjemme...........
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Da jeg hadde forranliggende morkake, fikk jeg beskjed om å IKKE fly. Jeg hadde blødninger. Men det spørs jo hva grunnen er hos deg da. Best å høre med legen din.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har hematom/blodansamling i livmoren, har nå bestemt meg for IKKE å fly, får heller gå hjemme her og reise med toget som opprinnelig tenkt. Heldigvis går det an å endre billetten, skal en tur oppover i september også, får jeg ikke fly da så får jeg endre billetten igjen til etter fødsel en gang. Blir litt ekstra å betale men bedre enn å tape hele billetten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå