Gå til innhold

Hvor ofte har dere samleie....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh.....her i huset blir det lite av det altså, kanskje en gang hver 14 dag.. Synes det bare er så ubehagelig... Men vi har jo litt sex på andre måter da...:) Men er jeg veldig unormal..? Mannen min er veldig forståelsesfull han, så han maser ikke... Håper på noen seriøse svar... Vil helst være anonym nå..

Er i uke 34 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd siden sist,minst, orker ikke ta i ham. Men så er ikke forholdet vårt på topp heller da....

Skrevet

Lite her også.. men absolutt ikke MIN feil. Jeg er klar nesten 24/7.. Men min samboer derimot. han har sexdrift som et dovendyr.. nesten 0. Så jeg går her i min frustrasjon jeg.. ikke er jeg spesielt forståelsesfull heller :P Jeg VIL og SKAL ha.. dersom jeg ikke får, blir jeg sur (hormoner). Men får sjeldent så ender bare med at jeg er pottesur.. hehe. Uff..

Tror jeg har en slags panikk for at sex vil bli elendig etter ungen er ute, slik at jeg må prøve å suge til meg så mye som mulig nå før den kommer. Bare synd jeg har en samboer som nærmest ikke vet hva sex er.. *Sukk*

Skrevet

Mannen min er oxo forståelsesfull , her skjer det et par ganger i uka...ellers så "koser" vi på litt andre måter så vi begge blir tilfredstillt.

Jeg er i uke 37 og i begynnelsen av svangerskapet hadde vi sex daglig men det har blitt mindre og mindre, jeg orker ikke så mye lenger og den lille sparker vilt hele tiden så det blir ikke så göy liksom, men vi er fornöyde begge to og det er det viktigste, det er vel ikke kvantiteten det går på men kvaliteten ;) og den er det ikke noe å klage på ;)

Skrevet

Jeg er ikke så keen om dagen jeg heller. Men prøver å være med på notene et par ganger i uka :)

det er jo godt når vi først setter igang så det er jo greit og sånn.. men det medfører også litt ubehag så jeg har sagt at han ikke trenger å prøve seg på rekordlange samleier.. men heller gjøre kort prosess..

Skrevet

30+5 hadde ikke seks på 6 mnd :) Vi har prøvd men jeg kan ikke tenne....tørr som ei bøtte med sand.Stakkars mannen min ;)

Skrevet

Deilig å høre... Vi er dritkjipe på d området for tiden.. Under ei uke til termin... Han som ikke vil... Tror han er litt bekymret for babyen også;-)

Skrevet

1-2 ganger i uka her, har under 1 uke til termin. Men lysten er ikke akkurat på topp nei, og tungt og vanskelig er det også... hehe!

Skrevet

er nå snart fullgått 31 uker.. og har nok blitt litt mer redusert i det siste.. men gjennomsnittet er vel 3 ganger i uken .. fornøyd med det :) leste ei som skrev her at du er tørr som sand? hehe.. hvis jeg tenker riktig nå, så dra på kondomeri og kjøp glidemiddel, funker det! ;)

Skrevet

Det er ikke problema å kjøpe glidemiddel,problema at jeg tørr pga jeg TENNER IKKE.Hvorfor ha sex hvis jeg tenner ikke?

Skrevet

nei, hvis du ikke har noe lyst, så skjønner jeg jo at det blir noe annet... tenkte bare at det kanskje var problemer med og bli våt, uansett om du har lyst.. for det er jo vanlig når man er gravid.. :)

Skrevet

Jeg vil men han er ikke så tent akkurat, ca hver tredje uke kanskje?? mot kanskje 3 ganger i uka til vanlig.... Er IKKE tørr våt som bare det nesten litt mye egentlig.. he he

Skrevet

Kan ikke huske sist vi hadde sex. Savner det men pga bekkenplager er det bare vondt og ubehagelig, og heldigvis er sambo kjempe-forståelsesfull der. To uker igjen til termin, men det går vel en stund eterpå før vi begynner igjen. Er litt redd for at både han og jeg skal få et negativt forhold til kroppen min etterpå, masse magehud og slapp der nede.. Uff, orker ikke tenke på det nå, kjenner jeg..

Skrevet

ingenting,har ikke hatt på 2mnd og før det var det kun litt etter magen begynte å vokse.jeg vil,mannen vil ikke...hjelper masse på selvfølelsen det nå,off jaja...håper det bedrer seg etterpå...er i uke 36

Skrevet

Uff her er det kanskje en gang i mnd siden jeg ble gravid, og det er desverre meg det står på..syns det er vondt og har ikke lyst lenger! :( Heldigvis er samboer forståelsesfull og klarer seg på egen hånd i stede;-)

Skrevet

Her har det ikke blitt noe siden vi lagde babyen for 30 uker siden.

Skrevet

alt fra 2 ganger om dagen til tider til 3-4 ganger i uka andre ganger varierer.mye nå i det siste (2ganger om dagen) for å få i gang fødselen.:)

Skrevet

Har ikke hatt sex på 3 mnd.Fikk vite på ultralyd i uke 18 at morkaken lå litt over "utgangen". Synes det var fælt å tenke på at den var så nær liksom. Den har flyttet seg opp igjen nå, men nå har jeg slik press i underlivet,kjennes ut som jeg hovner opp og det banker på en måte.Er veldig ubehagelig til tider. Mannen min er veldig forståelsesfull og maser ikke. Vi har ike hatt så mye sex i de to forrige svangerskapene heller. Han sier som så når jeg er blitt gravid; "da blir det ikke noe på meg på et år" og så ler han. Tenker mye på sex og gleder meg til fødselen er over og vi kommer på rett kjør igjen. Blir nesten nyforelsket når man planlegger "den første gangen" igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...