Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Det er så utrolig kjedelig og frustrerendes...bestilte for flere mnd siden...vet setene har vært forsinket fra leverandør....MEN, nå har fabrikken dems brent i tillegg. Det er bilsete som hører til emmaljunga, som en kan sette rett på understellet til vogna....ringt rundt til sikkert 15 forhandlere i Norge som fører emma og hørt om de har sete eller får det inn snart...men nei da...eller nesten....fikk en tlf istad fra en butikk hvor de får inn noen få enten imorgen eller mandag/tirsdag til uka....endelig. Ikke i samme farge som vogna da selvfølgelig (veldig synd) men da får vi i det minste et sete...og den fargen vi får fikk dem inn bare 1 stk av. Så irriterendes og kjedelig....nå har jeg bare gått og ventet og ventet...må få alt klart før mini kommer. Har ikke termin før 4 sep. men siden jeg har vært innlagt 2 ganger den siste mnd med premature rier kan jo mini komme når som helst.
Mazza** Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hvis du ikke bor alt for langt unna strømstad , så hadde jeg ringt kattis babyshop Kanskje de har det?? KATTIS BABYSHOP. OSLOVÄGEN 50 452 35 STRÖMSTAD. Telefon:, 0046-526-14326
Baby Hilde Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Det hadde jeg gjort også. Vi har kjøpt vogn og bilsete der.. Men vi valgte Babysafe plus, kan sette det på understellet også.. Bare en liten ting, det er ikke sant at det har brent på fabrikken til Emmaljunga!!! Bilsetene ble forsinket fordi en underleverandør gikk konkurs, og de måtte finne en ny. Men nå er alt i orden og produksjon i gang.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Hmmm...dette høres veldig suspekt ut. Skal søren meg kreve avslag for dårlig service og "juks" om dette du sier stemmer.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 det er nok sant det begge to sier.. tekstilfabrikken har brent ned, men det har vært en del andre problemer som gjør at bilsetene er forsinket! men i butikken der jeg jobber har vi begynnt å få inn setene nå! så da burde vel resten av landet gjøre det også...? vi har fått i fargene sort og rosa iallefall, men nå er jeg blitt sykemldt så jeg har ikke oversikt over hva vi får fremover de nermeste ukene...
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg ringte til alle forhandlerne i vestfold, de som er i drammen/krokstad og hamar pluss par andre steder...men det var bare 2 som hadde et sete inne. Den ene hadde i blått og den andre hadde i cerise (rosa)...men det var ingen som kom til å få inn sete med det første, og når de gjorde ville det være de nye 2008 mod. Og ikke i den fargen vi har bestilt i. Fikk en tlf fra der vi har bestilt om at de får inn noen nå idag eller man/tirs...men det er i svart og en i copper, så da får vi nøye oss med det. Bedre å ha bilsete i feil farge enn ikke i det hele tatt....MEN synes dette blir for useriøst når de ikke kan ringe å informere oss, men at jeg selv måtte reise inn til dem for å finne ut at vi ikke får sete som avtalt. Sente en mail til emmaljunga sin fabrikk/hovedkontor om dette, så venter nå spent på svar fra dem og hva de sier til dette.
Miamed4mannpåvei Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Nå er det bare en uke siden vi kjørte forbi Emmaljunga-fabrikken. Den er laget i mur...så brannen må isåfall ha vert innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå