Gå til innhold

Hva gjør de inne på BIM enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått barn for flere mnd. siden som syter og klager om å måtte stå opp om morgenen og alt mulig annet syting... hva gjør de inne på BIM enda? bare lurer? Har de ikke fått med seg at det er en side som heter DinBaby??? som kanskje passer litt bedre for de nå.... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de allerede er prøvere og trives her inne.. selv håper jeg at min "bim-hengighet" skal gå over etter at jeg har skrevet et innlegg ala "Jeg har født - og det gikk supergreit"

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

følger med på de jeg "kjenner" ;) som ikke har født enda

Skrevet

hmm....mistenkelig retta mot meg dette her..

skrev ett innlegg om å stå opp om morgenene og nå om sambo..

hmm..

jeg liker meg rett og slett inne på bim,og det virke ikke som om noen har noe imot at jeg er der heller..

og om noen har noe å si til meg så ha baller nok til å si det rett til meg!!

Skrevet

Snakk om å være barnslig. " Nå har du fått bebi, så da får du ikke være her mer! Ædabæda"

Skrevet

det blir jo mye "dau" tid når babyene er små,kjekt å ha noe å drive den stunda med:))

Skrevet

Æssa...

Jeg kommer til å henge her jeg!!!

Drømmer jo allerede om nr 2 jeg, og da er lillegutt SNART 1 mnd!!!

Skrevet

Eg e her fordi det e her inne eg "kjenner" folk...straks de også føder så kan eg heller hute meg inn på dib:P

Skrevet

Fordi her er det koseligere enn på DiB. Følger også med på hvem som har født og ikke. De som hadde termin rundt da jeg selv hadde har jo ikke født alle sammen, så da er det artig å se når de endelig gjør det.

Er jo horribelt egentlig. Tenk vi har født, også er vi her inne ennå. Fysjameien!!!

Skrevet

Liker meg bedre her.

Enkelt og greit.

Jeg spurte en gang om det vat teit at jeg var der.

Fikk BARE positive svar tilbake.

Skrevet

Jeg skjønner at folk har behov for å følge med på folk de har blitt kjent med etter at de selv har født, men dette er nå engang et forum for folk som er eller vil bli gravide. Da er det unødvendig å legge inn innlegg som dreier seg om tiden etter fødselen, det har man DinBaby til. Etter hvert kommer vi jo dit alle sammen (forhåpentligvis) og det skader jo ikke å bli kjent med noen nye heller. Per idag er det ikke så mange innlegg fra folk som har født at det irriterer meg, men jeg håper jo heller ikke at det blir sånn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...