Gå til innhold

hvor mangen er over tiden å enda ikke positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føle de er en del nå. hehe...

eg er 12 dager over tiden.

dere da?

vert kvalm den siste uken men ingen oppkast til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 dager over i følge p-pillesyklusen min...Din første pp etter p-pilleslutt?

Skrevet

bare 4 dager over - men har aldri gått over før så jeg tar det som et godt tegn ;O)

er bare å vente....

Skrevet

aldri gått på p-piller, har mangler noe i blode så gjør at eg kan ikke gå på noe som gjør blode mitt tykkere. gått på p-sprøte men sluttet i januar. alltid hatt 28 dager mellom være mens start. aldri gått over men har gått under di første 3 månedene etter p-sprøyte slutt.

Skrevet

Jeg er fire dager over tiden.. men testet negativt i kveld.. testet negativt her om dagen å morgen urin

Skrevet

Jeg er litt usikker på når jeg kan teste.. første dag, siste mens var 16 juni.. tok en test i dag morrest som var negativ.. men har så vonde bryster, småkvalm på kvelder og menssmerter har jeg hatt i en uke. Så er usikker på om jeg er gravid..

Skrevet

vett ikke når du skal ha mensen denne gang. men eg er 13 dager over tiden å skal til legen om en time å sjekke meg. håpe på positiv i dag.

Skrevet

Lykke til, Mini-Lilly! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Jeg er 6 dager over tiden og testa atter en gang negativ med morgen urin... HRMF!

Blir snart gaaaal av dette her... er så kjipt å ikke vite!

:-P

Skrevet

Jeg er 6 dager over tiden og fortsatt negativ test...

Hmmm blr gaaal av dette her... det å ikke vite.. hmmm

Skrevet

oy.. trodde ikke den første kom med :-S hehe jaja da fikk dere det inn med teskje i dag da :P hehehe

Andre som fortsatt venter??

Skrevet

Jeg er full av ventefrustrasjoner... hehe :0)

Har nesten gitt opp håpet litt nå..

Skrevet

Tror jeg har eggløsning i morgen..

Jeg gjør ikke noe annet enn å vente,synes jeg......!!!!'

Venter på eggløsning,på TR og på disse testdagene..

Jeg er overforbruker av graviditets-tester..:)

Må jo ha litt spenning.

Skrevet

eg fikk negativ på testen men di sendte inn en blod prøve til sykehuse så får håpe på positivt svar der då...

eg har en liten lynte som komme til å sprenge neste gang eg ser en lege som nevner noe om abort til meg. eg velge da fo søren meg sjøl ka eg vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...