Gå til innhold

litt synd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At alle er på det nye forumet.. ingen aktivitet her jo..

ved neste opprydning forsvinner sikkert siden,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis alle kommer inn på det andre forumet, så er det jo ikke så mye bruk for denne siden her da. Det er jo mye koseligere på det andre forumet enn her.. :-) Og så er det jo lukket der, slik at det er enklere å snakke om ting. :-) Så det er bare for alle å komme inn dit, så blir det enda bedre også! :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

hvilket forum+

Skrevet

De fleste er inne på www.freeforum101.com/kulturkollisjon

:-)

Der er det ingen dumme anonyme og det er moderatorer tilstede hver dag.. :-)

Så der er vi nå over 70 stk som er sammen med/har barn med/venter barn med noen fra et annet land... :-)

Så velkommen inn dit! :-)

Skrevet

Ja, det er synd.

Her kommer en i kontakt med mange i samme situasjon.

Skulle ønske det kunne være aktivitet begge steder.

Om denne siden forsvinner vil jo ikke nye som venter/har fått barn med noen fra andre land komme i den kontakten..

Skrevet

Tja.. man kommer jo ikke i kontakt med så mange her.. Har kommet i kontakt med mange flere inne på andre forumet pga det er lukket og man kan snakke litt enklere om flere ting da..

Som jeg sa, så er det jo ikke så mye vits å legge ut innlegg om noe her når man får mange flere og raskere svar inne på andre forumet.

Men jeg håper jo at alle nye kan komme inn dit også. Vi får nye medlemmer hele tiden, og alle er velkommen inn dit. Men foreløbig er jo denne siden oppe og går, så da får jo folk vite hvor vi befinner oss iallfall!

Skrevet

jeg kommer ikke inn på det nye forumet, jeg. vet ikke hvorfor.

Skrevet

Send meg e-mail med brukernavnet du vil ha, og så skal jeg fikse det for deg.. Jeg aner ikke hvorfor, men det er et par stk som har hatt problemer med å komme seg inn, men da har jeg fikset det for de, og så har det gått.....

mailadresse: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...