Gå til innhold

Hjelp U/tema Jeg trenger mange (100) grunner/argumenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... for å flytte herifra og til "hjem kommunen min"...

vil dere hjelpe til?

kan fortelle litt....

her vi bor nå er et kjempe fantastik sted.. hus 2 etg. mange rom og stor plass både ute og inne... men ikke mulighet for ågå tur her...

har 2 små på 2 og 4mnd.. ikke noen sosial omgang i nærheten bare samboern familie... husleia er 3500kr sykt billig...

det nye stedet har jeg all min sosiale vennekrets og min mor bor der(har ingen ting med min mor å gjøre at jeg vil flytte ditt)... jeg kan gå tur finne på mer med ungene osv...men husleia er 7500kr desverre men billig til det vi får... er en tomansbolig.. mange rom og stor nok uteplass..sambo får 10 min lengre reise vei..

trenger argumenter som jeg kan gi til sambo... har du et eller fler kom gjerne med det.. lurer du på no mer så bare spør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger er ikke alt! Sånn, der fikk du mitt argument. At det er billigere der dere er er ikke grunn god nok til å bli. :o)

Skrevet

takk=) det mener jeg å

Skrevet

Fortell han hvor mye triveligere det blir for deg og barna der, siden du kan være mer ute der og at vennekretsen din er der. Si at du kjeder deg så om dagene der dere bor nå fordi det er ingenting å gjøre og at det er tungt for deg uten noen venner i nærheten.

Skrevet

takker bukker=)

Skrevet

ingen som har arrgumenter å hjelpe meg med?

Skrevet

Du argumenterte bra nok til at jeg var enig med deg iallefall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...