Gå til innhold

Er det baremeg som ikke klager på været?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sørlandet altså:))

Synes vi har flotte temperaturer for tiden, jeg renner ikke vekk, vann i kroppen pga varmen er ikke-eksisterende og jeg nyyyyter dagene:) Litt regn og blest har da ikke skadet noen....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klager du på de som klager på været eller?

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Jeg klager aldri på noenting nå som jeg er gravid, for det er jo ikke lov...

Men det er så mange som klager på været sa de på radioen. Jeg gjør altså ikke det, og ikke klager jeg på radioen heller. Eller på kynnere eller svigermor eller noe som helst. For som sagt, det er ikke lov. Også blir man et utakknemlig beist om man klager.

Men jeg synes egentlig at prisen på urinprøveglass er ganske høye...Ikke at jeg klager altså... ;)

Skrevet

Det er sååå deilig vær om dagen.. hehe... bare det blir sol i august så ;o)

nå går det an å sove om natten også.. passe varmt ;o)

Skrevet

hihi.. de urinprøveglassene er dyre ja =)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det er HERLIG vær på østlandet.

Ingenting er bedre for småtrøtte føtter når vannet renner gjennom flipp flappene. De er like greie de som støvler nemlig, for støvlene de klemmer litt på leggen ;)

Sommer regn skal man ikke le av deilig er det :)

Skrevet

Ja de uringlassen altså - men klager ikke.. hehe

bra bassa :)

Skrevet

Jeg klager absolutt ikke på været nei. Syns det er ganske deilig jeg. Svalt om natta så man får sove. Eneste er at bikkja blir så våt og gjørmete ;)

er meldt sånn her ut sommeren hørte jeg idag.

Skrevet

Må dere betale for urinprøveglassene???

Hvor mye da?

jeg har alltid fått dem :)

Må legge til at jeg er litt irritert på været på sørlandet. Fint at det ikke er hetebølge altså, men det er så kjedelig med regn. (liker varme)

Skrevet

De du kjøper på apoteket sånn at du tar prøven hjemme og tar med deg til legen :)

Skrevet

ok har alltid bare fått de jeg trengte hos legen jeg. Greit å bo på landet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...