Sjefsmegga Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 DELAMMING! Supert alternativ rett og slett. Gi det dere har ( lite eller mye) og gi så tillegg ( mme). Selv om man har lite mm så får i det minste barnet i seg litt antistoffer..og litt er bedre enn ingenting. Sjekk gjerne ammehjelpen.no og flaskeposten.no ..står sikkert noe der om delamming. Jeg har selv praktisert delamming i perioder. Nå fullammer jeg igjen...takket være delammingen da jeg var sår og hadde brytbetennelse.
rødblåoggrønn Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Men hvordan i all verden klarer du det uten at ungen ender med å bare ville ha flaska..?
-MtG- Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har delammet hele tiden siden lillegutt var ca 6 uker. Det har gått veldig bra. Ammer fortsatt noen ganger om dagen og han er 9 mnd. Så jeg vil også sterkt anbefale dette om du ikke har nok melk til å fullamme:)
Sjefsmegga Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 MIne har alltid foretrukket puppen... Men sliter man med det..eller er redd puppenekt så kan man gi tillegg med skje, hjelpebryst eller en sprøyte. PÅ barsel hadde de noen litt rare flasker som de ga tillegg slik at babyene skulle foretrekke puppen. Hvor man får tak i disse får man sikkert info om der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå