Gå til innhold

Barsel og helsestasjon burde oppgradere informasjonen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både om morsmelk og erstatning. Syns veldig mange føler de får lite informasjon og ikke vet nok hverken det ene eller det andre.

Særlig med det første barnet er man jo gjerne usikker. Mange har jo ikke engang hørt om økedøgn og gir kanskje opp i forbindelse med det..? Trist i såfall.

Kanskje noen burde sette i gang en aksjon? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Syns både barsel og helsestasjonen har vært ganske passiv med begge mine, de sier ikke noe om noe før man spør, og det er jo ikke alltid man vet hva man skal spørre om engang! Følte det ihvertfall sånn med 1. mann, da var jeg ikke var fylt 21 år engang, og var ganske grønn på amming og baby generelt. ;o)

Skrevet

så veldig enig:)

Skrevet

Savner spesielt informasjon om delamming fra helestasjon/barsel. De er så enten eller føler jeg. Ikke alle KAN fullamme...men de fleste kan (bortsett fra de som har medisinske årsaker) delamme i det minste.

Skrevet

Er enige at de burde blitt mer oppdatert! Jeg slet litt med vektopgangen til min gutt, hadde massevis med melk og han spiste bra og var blid og fornøyd, og helsesøster mente jeg burde begynne med erstatning!!! Er jo ikke nødvendig med erstatning når jeg har nok melk!! Han vile jo ikke ha mer!

Han legger generelt dårlig på seg( er veldig aktiv og er fornøyd og vekten går jo riktig vei) Nå er han 6,5 måneder og helsesøsteren sitt råd til meg var å gi ham erstatning igjen!

Synes det virker som det er det forslaget hun kommer med til alle som har litt liten vektoppgang! Istede for å se på hver enkelt situasjon.

Jeg kontaktet ammehjelper og fikk råd der fra. Og jeg har enda ikke gitt ham mme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...