Gå til innhold

urk...jeg skjønner ingenting...hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kommer et fjernt spørsmål, men jeg er litt på vidda. jordmor sjekket om hode hadde festet seg, men siden jeg var andregangs trengte det ikke å feste seg da. men når hun kjente sa hun at hode lå godt og langt ned, og når jeg løftet bena, så lå det fortsatt godt og langt ned, sklidde ikke opp igjen. men hadde altså ikke festet seg, hun kunne rikke litt på det. men hva betyr dette?? at babyen er klar? eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr ikke nødvendigvis at han er klar men han ligger riktig kan man si.

Jeg er førstegangs og har termin i dag og hodet til tassen har ikke festet seg det heller, men det ligger godt der nede. Så det kan jo skje at du føder om ikke lenge men det kan også drøye.

Skrevet

Var hos legen i dag, har termin om 2 uker...føder for 4 gang, og hodet har ikke festet seg på mine 2 siste før fødselen har starta...hodet var heller ikke festa i dag på hu i magen, men det lå langt og godt nede sa han også til meg....men jeg tror man kan gå en stund slik altså, før noe skjer...har bedt jormor sjekke meg jeg da, det er lettere for henne å se hvor moden man er, hun har alltid har riktig når jeg har spurt hvor lenge hun tror jeg har igjen.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...