Monajenten Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Slo ved en feiltakelse av pop-upblokkeringen, men finner ikke ut hvordan jeg skal blokkere igjen:-s
Monajenten Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Hrmf, håpet du hadde et svar til meg no..........
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Lasdt ned og installer google-toolbar.. den tar de fleste pop-uper hos meg
Monajenten Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Hmmm...takk for tips, men MÅ man laste ned noe? Er det ikke noen innstillinger man kan endre for å blokkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå