LisaColli Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 sitter og spiser grønne eplebiter som jeg dipper i vaniljekesam. kjempegodt
melkekua™ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Har fått dilla på små gulrøtter jeg da ;o) nå fikk jeg lyst på dipp også......sikle sikle.
LisaColli Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 hehe ja de er veldig gode med hollydaydip!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå