Gå til innhold

Fotpleie er en fin luksus:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det i dag etter at beina har gått for lut og kaldt vann de siste ukene. Huden hadde blitt hard og neglene kunne trenge en klipp og puss. Og for 400 kroner får man en time med ren velvære og "nye" bein!!

Nå er ikke jeg den som bruker mest penger på meg selv og sånne ting, så jeg kunne unne meg den luksusen i dag. Tung og stor som en hval er det tungt for undersåttene, så den timen var gull verdt for meg:))

Kan anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooooooh det hørtes deilig ut..

Har lyst til å unne meg slikt selv - men midt i oppussing så føler jeg at det blir bortskjemming og unødig bruk av penger - men er sterkt fristet...

lurte på å ønske meg slikt til bursdagen min som er rundt hjørnet - det må vel være fiiin gave vel?

heldiggris

Skrevet

Tro meg, jeg står over både det ene og det andre for å ta den timen, og siden jeg slutta å røyke for et par år siden, og alkoholforbruket har gått ned fra litt til ingenting siden november, så de penga var min kjære enig i at de skal spanderes på meg:) Man skal jo ta vare på seg selv oppi alt fokuset på den voksende magen:)) veldig fin bursdagsgave er det også!!!

Skrevet

Det er sant... men jeg føler at sambo hele tiden "sacrifies" alt mulig for meg og huset og da kjenner jeg at det blir litt vanskelig.. (kanskje jeg skal gjøre det i smug- hehe)

Skrevet

Klippe seg blir litt værre da

Skrevet

Andre smugrøyker, mens du tar fotpleie i smug, hahaha... Men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er du som bærer fram ungene til mannen din, så da har han ikke så mye han skulle sagt, hehe. Prøver bare å hjelpe deg med mer eller mindre gode argumenter.

Skrevet

Skriver under på denne!!! Såååå verdt pengene..........Jeg mener massasje og velværebehandlinger burde vært på blå resept jeg da, hehe.....

Skrevet

ja det er helt fabelaktig det ... man må pushes litt innimellom for å ta vare på seg selv.. sant sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...