Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 som har symptomer? litt spennende å hør kess d e me dokk andre:) ty d e så læng å vent te æ ska test mæ,går rundt mæ sjøl hehe! mine symptomer:kvalme+oppkast rar i kroppen vondt i korsryggen veldi ømme bryst svimmelhet kess e d me dokkers symptoma da damer? krysse fingran for at vi e gravid no:)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg har og IKM den 20.. :-) Det går så seint.. Føles som en evighet til.. hehe :-) Men etter snart 2 år med prøving føles det ikke så spesielt som det gjorde til å begynne med.. Akkurat som jeg er mentalt forbedredt på at tanta kommer... :-( Rar følelese... Men samtidig HÅPER jeg jo inderlig høyt at det snart skal bli ei lita spire. Har ikke noen særlige symptomer egntlig.. Eller rundt IKM hadde jeg veldig magesmerter, litt mildere pms smerter... Ellers er alt som vanlig her!! Håper spira sitter for dere denne ganga!! :-) Masse lykke til! :-)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 e itj d fler som har ikm den 20?? snodi ja hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå