strekkmerketrollet Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ser at på forge svangerskap lå jeg godt over.. men hittil i dette svangerskapet ligger jeg under.. hm... kan ikke noe for at jeg blir litt bekymret.. Noen her som også ligger under? Har noen av dere vert på vekst konroll? er forresten 29 + 3
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 eg og ligger under den. ligger så vidt under den mørke grønne. eg er 31+3. men har ligget under den siden uke 29. skal til jm den 20 og vis eg forsatt lå under så skal eg på ul.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 jeg ligger også under på sf-målet.Er i uke 35 og har sf-mål på 30. Skal til jordmor neste fredag på kontroll igjen. Er kjempe nervøs.. Håper prinsen har vokst litt:)
Raych Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Ja, jeg har ligget under på målene i dette svangerskapet. Har vært på Ul for vekstesimering i uke 23 og 31. Babyen er litt over gjennomsnisttet på vekst visst nok, så de lave målene på SF målet er bare at magen min rett og slett er liten:) Hadde SF mål på 28cm i uke 34. Skal på ny Ul for vekstestimering nå på mandag. Da er jeg i min uke 37.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ligger også under på sf-målet. Legen så litt bekymra ut i starten, målte opptil flere ganger o.l. Men kom frem til at vi venter til neste kontroll og ser om den har vokst seg til litt da, siden alt så bra ut ellers. Så da får vi se da, om vi blir sendt på vekstkontroll eller hva som skjer...
strekkmerketrollet Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 takk for svar Har noen av dere soe SF mål i uke 28 ca? Hadde vert ok å hatt noe å sammenligne med... var på kontroll sist i uke 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå